Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bankowość elektroniczna Get Bank


Get Bank swoim klientom udostępnił system bankowości internetowej getbank24. System ten daje nieograniczony dostęp do rachunków klienta, pozwala kontrolować finanse, spłacać karty kredytowe i raty kredytów. Zaletą jest również możliwość wygodnego płacenia rachunków, definiowania zleceń stałych i danych odbiorców oraz otwieranie lokat bankowych.
Z usługi można korzystać 24 godz. 7 dni w tygodniu.
getbank24 zezwala m.in. na:
  • bezpieczne zlecanie operacji z wykorzystaniem autoryzacji jednorazowym Kodem SMS,
  • stały kontakt z Bankiem za pomocą skrzynki Wiadomości dostępnej po zalogowaniu do systemu.

 

 

Dzięki getbank24 pozwala klientowi na:

 

  • nieograniczony dostęp do informacji o saldach rachunków posiadanych w Get Banku,
  • przeglądanie listy rachunków, przelewów, zleceń stałych, odbiorców, lokat, kart, kredytów i sprawdzanie szczegółowych informacji
  • przeglądanie historii rachunku,
  • zlecanie przelewów
  • definiowanie nowych zleceń stałych,
  • dodawanie, edycja i usuwanie wybranych odbiorców
  • przeglądanie historii założonych lokat, zakładanie i zrywanie lokat
  • aktywacja nowej karty,
  • przeglądanie historii operacji wykonanych kartą kredytową i debetową,
  • możliwość spłaty zadłużenia na rachunku karty kredytowej,
  • sprawdzanie harmonogramu spłat rat kredytu,
  • możliwość spłaty raty kredytu.
  • lista wiadomości wraz z możliwością wyszukiwania,
  • wysyłanie i przeglądanie poczty otrzymanej od Banku i wysłanej do Banku,

 

Dodatkowo Get Bank dla klientów korzystających z systemu bankowości elektronicznej udostępnił opcję SMS, umożliwiającą otrzymywanie informacji o rachunku, m.in.:

 

  • zmiana salda,
  • debet na rachunku,
  • informacja o zrealizowaniu przelewu,
  • informacja o odrzuceniu przelewu,
  • informacje o saldzie.

 

IVR (System Automatycznych Zapowiedzi Głosowych) w Centrum Obsługi Klienta Get Banku to łatwy, szybki i bezpieczny dostęp do produktów i usług oferowanych przez Bank 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

System automatycznych zapowiedzi głosowych umożliwia m.in.:

 

  • uzyskanie informacji o produktach,
  • zarządzanie dostępem do systemów bankowości elektronicznej.

 

W trakcie połączenia z Konsultantem, istnieje możliwość skorzystania ze wszystkich opcji dostępnych w systemie automatycznych zapowiedzi głosowych oraz:

 

  • zarządzania przelewami i lokatami,
  • realizacji przelewów ZUS oraz US,
  • korzystania z pełnej obsługi kart płatniczych i kredytowych.