Get Bank swoim klientom udostępnił system bankowości internetowej getbank24. System ten daje nieograniczony dostęp do rachunków klienta, pozwala kontrolować finanse, spłacać karty kredytowe i raty kredytów. Zaletą jest również możliwość wygodnego płacenia rachunków, definiowania zleceń stałych i danych odbiorców oraz otwieranie lokat bankowych.
Z usługi można korzystać 24 godz. 7 dni w tygodniu.
getbank24 zezwala m.in. na:
- bezpieczne zlecanie operacji z wykorzystaniem autoryzacji jednorazowym Kodem SMS,
- stały kontakt z Bankiem za pomocą skrzynki Wiadomości dostępnej po zalogowaniu do systemu.
Dzięki getbank24 pozwala klientowi na:
- nieograniczony dostęp do informacji o saldach rachunków posiadanych w Get Banku,
- przeglądanie listy rachunków, przelewów, zleceń stałych, odbiorców, lokat, kart, kredytów i sprawdzanie szczegółowych informacji
- przeglądanie historii rachunku,
- zlecanie przelewów
- definiowanie nowych zleceń stałych,
- dodawanie, edycja i usuwanie wybranych odbiorców
- przeglądanie historii założonych lokat, zakładanie i zrywanie lokat
- aktywacja nowej karty,
- przeglądanie historii operacji wykonanych kartą kredytową i debetową,
- możliwość spłaty zadłużenia na rachunku karty kredytowej,
- sprawdzanie harmonogramu spłat rat kredytu,
- możliwość spłaty raty kredytu.
- lista wiadomości wraz z możliwością wyszukiwania,
- wysyłanie i przeglądanie poczty otrzymanej od Banku i wysłanej do Banku,
Dodatkowo Get Bank dla klientów korzystających z systemu bankowości elektronicznej udostępnił opcję SMS, umożliwiającą otrzymywanie informacji o rachunku, m.in.:
- zmiana salda,
- debet na rachunku,
- informacja o zrealizowaniu przelewu,
- informacja o odrzuceniu przelewu,
- informacje o saldzie.
IVR (System Automatycznych Zapowiedzi Głosowych) w Centrum Obsługi Klienta Get Banku to łatwy, szybki i bezpieczny dostęp do produktów i usług oferowanych przez Bank 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
System automatycznych zapowiedzi głosowych umożliwia m.in.:
- uzyskanie informacji o produktach,
- zarządzanie dostępem do systemów bankowości elektronicznej.
W trakcie połączenia z Konsultantem, istnieje możliwość skorzystania ze wszystkich opcji dostępnych w systemie automatycznych zapowiedzi głosowych oraz:
- zarządzania przelewami i lokatami,
- realizacji przelewów ZUS oraz US,
- korzystania z pełnej obsługi kart płatniczych i kredytowych.