Idea Bank udostępnia swoim klientom system bankowości elektronicznej umożliwiającej dostęp do rachunków, wykonywanie czynności bankowych oraz uzyskiwanie informacji o usługach bankowych świadczonych i oferowanych przez Idea Bank.
Dzięki bankowości internetowej klient Idea Bank ma możliwość dokonywania w
następujących czynności:
- szybki przegląd finansów po zalogowaniu się, możliwość wykonania najczęstszych operacji
- wykonanie przelewu: krajowego do ZUS, US
- definiowanie przelewów z przyszłą datą realizacji
- możliwość zbiorczego zatwierdzania operacji za pomocą jednego kodu SMS
- możliwość definiowania przelewów i odbiorców
- definiowanie i obsługa zleceń stałych
- podgląd historii rachunku
- możliwość drukowania i zapisania w formacie PDF potwierdzeń transakcji
- podgląd przelewów odrzuconych
- obsługa lokat
- możliwość zakładania lokat bez konieczności posiadania rachunku – zasilenie wpłatą z zewnątrz
- podgląd listy kart płatniczych (debetowych i kredytowych)
- podgląd transakcji dokonanych na karcie, w tym szczegółowe informacje o nierozliczonych transakcjach wykonanych kartą
- możliwość aktywacji, zastrzeżenia oraz zmiany limitów na posiadanych kartach
- możliwość wykonania przelewu z rachunku karty kredytowej
- zmiana danych osobowych
- powiadomienia dotyczące spłaty karty kredytowej
- możliwość blokady kanałów dostępu
- zmiana kodu PIN do karty płatniczej