System bankowości elektronicznej oferowany przez Meritum Bank pozwala na szybkie i wygodne zarządzanie finansami za pośrednictwem telefonu i internetu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Meritum Bank udostępnia trzy formy komunikowania się klienta z bankiem za pomocą sieci:
- Serwis transakcyjny skierowany jest do osób posiadających rachunek Konto Zarabiające z dostępem do bankowości elektronicznej. Serwis jest bardzo funkcjonalny:
– dostęp do pełnych informacji o rachunkach, kredytach 24h/dobę
– możliwość dokonywania przelewów z rachunku, z karty kredytowej
– zakładanie i likwidowanie lokat terminowych
– dostęp do informacji o kartach debetowych, kredytowych i historii operacji nimi wykonywanych
– możliwość zapytania o saldo SMS
– płatności w sklepach internetowych kartą debetową
– dostęp do bezpiecznej poczty wewnętrznej, pozwalający na szybki kontakt z Bankiem
– płatności w sklepach internetowych
– dostęp on-line do raportów Biura Informacji Kredytowej
– powiadomienia SMS/ e-mail o zdarzeniach finansowych i niefinansowych
- Serwis mobilny – daje możliwość w łatwy sposób, przy pomocy telefonu komórkowego, dokonać podstawowych transakcji na rachunku. Dzięki serwisowi mobilnemu klient Meritum Bank posiada dostęp do:
– informacji o posiadanych rachunkach
– informacji o pełnym numerze rachunku i dostępnych środkach
– historii operacji na rachunku
– wykazu przelewów
– informacji o posiadanych kartach i operacjach zrealizowanych za pomocą karty
- Infolinia Meritum Bank świadczy szeroki zakres usług, m. in.:
– udzielanie informacji o usługach i produktach
– przyjmowanie wniosków, dyspozycji, reklamacji
– aktywację, blokowanie, odblokowanie i zastrzeżenie karty
– aktywację, blokowanie, odblokowanie, zastrzeżenie dostępu do systemu bankowości elektronicznej
– pomoc w obsłudze rachunków oraz obsłudze bankowości elektronicznej
– informacje o stanie konta
– realizację przelewów i przyjmowanie zleceń
– informacje o dokonanych operacjach
– aktualizację danych kontaktowych
– realizację dyspozycji dotyczących posiadanych lokat
Infolinia w Meritum Bank udostępniona jest pod numerami telefonów: 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888.