Kredyty

Bankowość elektroniczna Meritum Bank


 

System bankowości elektronicznej oferowany przez Meritum Bank pozwala na szybkie i wygodne zarządzanie finansami za pośrednictwem telefonu i internetu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

 

Meritum Bank udostępnia trzy formy komunikowania się klienta z bankiem za pomocą sieci:

 

  • Serwis transakcyjny skierowany jest do osób posiadających rachunek Konto Zarabiające z dostępem do bankowości elektronicznej. Serwis jest bardzo funkcjonalny:
    – dostęp do pełnych informacji o rachunkach, kredytach  24h/dobę
    – możliwość dokonywania przelewów z rachunku, z karty kredytowej
    – zakładanie i likwidowanie lokat terminowych
    – dostęp do informacji o kartach debetowych, kredytowych i historii operacji nimi wykonywanych
    – możliwość zapytania o saldo SMS
    – płatności w sklepach internetowych kartą debetową
    – dostęp do bezpiecznej poczty wewnętrznej, pozwalający na szybki kontakt z Bankiem
    – płatności w sklepach internetowych
    – dostęp on-line do raportów Biura Informacji Kredytowej
    – powiadomienia SMS/ e-mail o zdarzeniach finansowych i niefinansowych

 

  • Serwis mobilny – daje możliwość w łatwy sposób, przy pomocy telefonu komórkowego, dokonać podstawowych transakcji na rachunku. Dzięki serwisowi mobilnemu klient Meritum Bank posiada dostęp do:
    – informacji o posiadanych rachunkach
    – informacji o pełnym numerze rachunku i dostępnych środkach
    – historii operacji na rachunku
    – wykazu przelewów
    – informacji o posiadanych kartach i operacjach zrealizowanych za pomocą karty

 

  • Infolinia Meritum Bank świadczy szeroki zakres usług, m. in.:
    – udzielanie informacji o usługach i produktach
    – przyjmowanie wniosków, dyspozycji, reklamacji
    – aktywację, blokowanie, odblokowanie i zastrzeżenie karty
    – aktywację, blokowanie, odblokowanie, zastrzeżenie dostępu do systemu bankowości elektronicznej
    – pomoc w obsłudze rachunków oraz obsłudze bankowości elektronicznej
    – informacje o stanie konta
    – realizację przelewów i przyjmowanie zleceń
    – informacje o dokonanych operacjach
    – aktualizację danych kontaktowych
    – realizację dyspozycji dotyczących posiadanych lokat

 

Infolinia w Meritum Bank udostępniona jest pod numerami telefonów: 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888.

Warning: Use of undefined constant menubanki - assumed 'menubanki' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/webrange2/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/banki-page.php on line 67