Kredyty

Obsługa klienta


PKO BP Bankowy w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi stworzył Wirtualne Biuro Klienta, które daje możliwość:

  • dostępu do stanu rachunku Członka Funduszu wraz z wykazem dokonanych operacji na tym rachunku
  • dostępu do aplikacji pozwalającej sprawdzić regularność wpływu składek emerytalnych na rachunek w Funduszu
  • dostępu do danych osobowych Członka Funduszu oraz osoby uprawnionej
  • dokonania subskrypcji usług dodatkowych (serwis E-mail, serwis SMS, serwis SMS głosowy)

W przypadku dodatkowych pytań PKO BP Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny udostępnia swoim członkom Telefoniczne Biuro Klienta: 801 10 10 10.

Warning: Use of undefined constant menuofe - assumed 'menuofe' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/webrange2/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/ofemenu-page.php on line 68