Bankowość elektroniczna umożliwia klientom Getin Banku wygodne zarządzanie finansami w firmie. Możliwość obsługi konta przez internet pozwala zaoszczędzić czas, który można poświęcić na rozwój firmy.
W ramach bankowości elektronicznej Getin Bank oferuje:
- wygodne konto firmowe
- pakiet bezpłatnych usług dodatkowych
- wygodną obsługę rachunku przez telefon i internet
- uproszczone procedury i formalności
- kartę debetową Mastercard Bussines Electronic niespersonalizowaną (lub spersonalizowną na wniosek klienta), akceptowaną na całym świecie
- limit debetowy po trzech miesiącach prawidłowego funkcjonowania rachunku bez dostarczania dokumentów finansowych
- stałe zlecenia płatnicze, polecenie zapłaty oraz automatyczne lokowanie środków
W ramach systemu Getin Bank umożliwia również dostęp do konta:
- przez internet – za pomocą serwisu GB24 zabezpieczonego kartą mikroprocesorową TAN, klient otrzymuje dostęp do pełnej informacji i obsługi rachunku
- przez telefon – dzięki usłudze TELE GB po ustanowieniu hasła można uzyskać informacje o historii operacji i saldzie rachunku oraz realizować dyspozycje za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta Firmowego
- przez telefon komórkowy – dzięki usłudze SMS Serwis można otrzymywać informacje o rachunku i dokonywanych na nim operacjach oraz zlecać przelewy pieniężne