Bankowość elektroniczna Nordea została stworzona zarówno dla klientów indywidualnych oraz klientów firmowych. Bank Nordea, jest pierwszym bankiem w Polsce i Europie, który umożliwił osobom niedowidzącym i niewidomym korzystanie ze strony internetowej banku oraz serwisu transakcyjnego bankowości elektronicznej.
Bankowość elektroniczna dla klientów indywidualnych
Każdy klient indywidualny posiadający konto w Banku Nordea, automatycznie otrzymuje dostęp do swoich środków poprzez platformę bankowości elektronicznej Netbank, telefon oraz Centrum Obsługi Klienta.
Netbank to:
- bezpłatny dostęp do bankowości internetowej
- prosty w obsłudze system
- bezpieczny i łatwy dostęp do finansów – stworzony w oparciu o technologię i doświadczenie skandynawskiej grupy Nordea – światowego lidera w zakresie usług elektronicznych
- dostępność do rachunków 24h/dobę, 7 dni w tygodniu – możliwość korzystania z dowolnego miejsca na świecie
Bankowość elektroniczna dla klientów firmowych Nordea Bank
eFirma – to system skierowany do osób prowadzących działalność gospodarczą lub właścicieli spółki osobowej. System pozwala na uzyskanie darmowego dostępu do bankowości elektronicznej Netbank.
eFirma plus – system oferowany jest właścicielom spółki z o.o. lub przedstawicielom większej spółki osobowej. Klienci firmowi dzięki eFirma plus uzyskają bezpłatny dostęp do bankowość elektronicznej Netbank.
Kolejnym elektronicznym kanałem komunikacji, udostępnionym klientom korzystającym z systemu bankowości elektronicznej jest usługa SMS.
Z Usługi SMS może korzystać każdy Użytkownik Netbanku. Na wskazany numer telefonu komórkowego Nordea Bank wysyła powiadomienia tekstowe, dotyczące produktów bankowych.
- transakcjach przychodzących – informacja o wszystkich wpływach na wybrany rachunek
- transakcjach wychodzących – informacja o wszystkich wypływach z rachunku
- transakcjach odrzuconych
- saldzie na rachunku
- transakcjach kartą – powiadomienie dla kart debetowych i kredytowych w momencie pojawienia się blokady na rachunku
- terminie spłaty zadłużenia na karcie kredytowej
- terminie wygaśnięcia/ważności zlecenia stałego, depozytu, karty
- przyznaniu kredytu oraz terminie spłaty kredytu
Infolinia informacyjna – produkty i usługi
Infolinia dostępna pod numerem telefonów: 801 667 332 (z telefonu stacjonarnego) i +48 58 3 000 000 (z telefonu komórkowego albo z zagranicy).
Centrum telefoniczne czynne jest 24 godziny na dobę 5 dni w tygodniu od poniedziałku od godziny 6:00 do soboty do godziny 6:00, oraz dodatkowo w soboty od godziny 9:00-17:00.
Klient kontaktujący się z konsultantem uzyska informacje z zakresu usług i produktów Banku Nordea.
Infolinia operacyjna (transakcyjna) – dostępna jest pod numerem telefonów – 801 357 357
(z telefonu stacjonarnego) i +48 58 520 22 21 (z telefonu komórkowego albo z zagranicy).
Poprzez infolinię operacyjną można przeprowadzać operacje i uzyskiwać informacje na temat m.in. stanu rachunku, historii rachunku, dokonanych przelewów.