Alior Bank wprowadził do swojej oferty – Wirtualne Biuro – innowacyjną usługę skierowaną do małych i średnich firm. Udostępniane w ramach usługi zaawansowane narzędzia oraz pakiet Microsoft Office 365 usprawniają proces zakładania i funkcjonowania firmy bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów.
Alior Bank, we współpracy z firmą Ericpol Telecom umożliwia małym i średnim przedsiębiorcom dostęp do nowoczesnych narzędzi biurowych. Usługa Wirtualne Biuro daje możliwość sprawnie i efektywnie prowadzić firmę przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów związanych z prowadzeniem biura.
Technologia „Cloud Computing” Wirtualne Biuro zapewnia nieograniczony dostęp do pakietu Microsoft Office 365 oraz dodatkowych aplikacji, w tym oprogramowania „Szybkafaktura”, czyli systemu księgowego do prowadzenia małej firmy, za pośrednictwem dowolnego komputera lub urządzeń mobilnych. Uprawnione osoby mogą korzystać z potrzebnych narzędzi po zalogowaniu się za pośrednictwem internetu, bez konieczności instalacji specjalistycznego oprogramowania. Do danych przechowywanych w Office365 ani w oprogramowaniu księgowym Alior Bank ani Ericpol Telekom nie mają żadnego dostępu. Aplikacje są starannie zabezpieczone, co gwarantuje dostęp do plików i dokumentów tylko wskazanym i upoważnionym pracownikom.
Pakiet Microsoft Office 365 oraz inne wybrane programy są dostępne w ramach miesięcznego abonamentu. Firmy korzystające z Wirtualnego Biura zapłacą tylko za te narzędzia, z których faktycznie korzystają. Zakres usług można zmieniać dostosowując je do chwilowych potrzeb danej firmy.
Dostępny program komputerowy zezwala w łatwy sposób stworzyć stronę internetową oraz własny, profesjonalny serwis intranetowy do obiegu dokumentów. Można stworzyć platformę wymiany dokumentów z kontrahentami i klientami. Rozwiązania w ramach Wirtualnego Biura umożliwiają m.in. korzystanie z poczty e-mail, biblioteki dokumentów i aplikacji Sharepoint Online, pozwalająca udostępniać klientom i współpracownikom pliki edytowalne równocześnie przez kilka osób. Do dyspozycji klientów udostępniono także narzędzia ułatwiające sprawne zarządzanie czasem, poprzez organizowanie tele- i wideokonferencji, i opcje udostępniania kalendarza wskazanym osobom.
Standardowe funkcje Office365, tylko dla klientów Wirtualnego Biura, zostały uzupełnione o dostępne w cenie standardowej subskrypcji Office365 aplikacje:
- Rejestr korespondencji
- Rejestr środków trwałych
- Rejestr kontrahentów
- Planowanie i rejestracja nieobecności
źródło: Alior Bank
Tagi: alior bank, oprogramowanie, przedsiębiorstwa