Kredyty

Bezpieczne podróże z Kredyt Bank i Warta

poleć drukuj

Kredyt Bank i TUiR Warta rozpoczęły III etap programu edukacyjnego pt. „Podróże na medal”, który ma na celu promowanie zasad bezpiecznego podróżowania.Właśnie ukazała się trzecia część książeczki edukacyjnej dla dzieci „Kocie podróże małe i duże – od dzisiaj koniec z pośpiechem, podróżujemy z uśmiechem”. Książeczki są bezpłatnie rozdawane dzieciom odwiedzającym z rodzicami placówki banku i Warty.

Głównym elementem programu jest wydanie cyklu trzech książeczek edukacyjnych pt. „Kocie podróże małe i duże”, które w prosty i przystępny sposób mówią o bezpiecznym podróżowaniu. Trzecia i ostatnia część cyklu „Kocie podróże małe i duże – od dzisiaj koniec z pośpiechem, podróżujemy z uśmiechem” to pierwsza na rynku książka dla najmłodszych, poruszająca temat nadmiernej prędkości oraz konsekwencji pośpiechu. Oprócz zabawnego i pouczającego opowiadania dzieci znajdą w niej strony do kolorowania oraz informacje o konkursie plastycznym z nagrodami „Podróże z uśmiechem”.

Projekt jest jednym z działań realizowanych przez obie firmy w ramach zaangażowania społecznego na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci. U ich podstaw leży przekonanie, że edukowanie dzieci w tej kwestii już od najmłodszych lat z pewnością przyniesie efekty w przyszłości.

Pierwsza część książeczki pt. „Kocie podróże małe i duże – dla tych wszystkich, co nie wiedzą, po co w fotelikach siedzą”, w której zachęcaliśmy dzieci do zapinania pasów i przekonywaliśmy, jak ważna dla bezpieczeństwa jest jazda w fotelikach, ukazała się w czerwcu. Część druga „Dla tych, którzy podróżują i się często zatrzymują” o bezpiecznym postoju oraz higienie podróży – w sierpniu 2008 r. Obie zostały bezpłatnie rozdane w placówkach obu firm.

Na stronie internetowej programu www.podrozenamedal.pl dzieci mogą znaleźć kolorowanki, rebusy oraz krzyżówki, jak również zaproszenie do wspólnej zabawy pod hasłem „Poznajmy się”, w której mogą napisać listy, opowiedzieć o sobie i swoich przygodach w podróży, przysłać zdjęcia. W sekcji „Dla rodziców” zamieszczone są m.in. przydatne informacje dotyczące bezpieczeństwa na drogach.

Akcja jest organizowana wspólnie z MCA Agencja Reklamowa. Patronat medialny objęły TVP1, serwis dla rodziców www.babyonline.pl oraz Egmont Sp. z o. o. Patronem merytorycznym programu jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.


Tagi: