Kredyty

Bankowość elektroniczna MultiBank


MultiBank dzięki bankowości elektronicznej zapewnia szeroki dostęp do swoich usług. Każdy klient może wybrać sposób w jaki chce się skontaktować z MultiBankiem. Dzięi serwisowi klient może zarządzać swoimi finansami poprzez:

 

  • Internet – daje możliwość samodzielnego zarządzania pieniędzmi 24h na dobę. Zapewnia dostęp do większości usług oferowanych przez MultiBank. Daje możliwość całkowitej obsługi MultiKonta. Większość zleceń wykonywanych przez Internet jest bezpłatna.
    Dzięki stałemu dostępu do internetu klient MultiBank może wykonać m.in. takie operacje jak:
    • sprawdzić stan konta oraz historie operacji na koncie
    • wydrukować wyciąg z karty
    • sprawdzić listę przelewów do realizacji lub usunąć je
    • wykonać dowolny przelew
    • zamówić, aktywować i blokować listy haseł jednorazowych
    • złożyć wniosek o przelew zagraniczny lub walutowy
    • kontrolować status przelewu zagranicznego lub walutowego
    • zarejestrować usługę MultiTransfer
    • zlecić płatność MultiTransferem
    • przejrzeć szczegóły polecenia zapłaty, listę zrealizowanych transakcji lub odwołać pojedynczą transakcję
    • sprawdzić stan konta
  • multilinia – telefoniczny dostęp do usług MultiBanku, składający się z Automatycznego Serwisu Telefonicznego i usług teleoperatorów. Multilinia zapewnia całodobowy dostęp do usług MultiBanku. W prosty i wygodny sposób klient zarządza MultiKontem.
  • Centrum Usług Finansowych – zapewnia kompleksową profesjonalną obsługę Klientów.
  • Bankomat – dzięki szerokiej sieci bankomatów bezprowizyjnych w całej Polsce klient zyskuje stały dostęp do gotówki o dowolnej porze.
  • Wpłatomat – umożliwia wpłatę środków pieniężnych na konto w MultiBanku bez prowizji.
  •  SMS – zapewnia szybki i prosty dostęp do podstawowych informacji na temat konta. SMS można wysłać z dowolnej sieci komórkowej:
    – SMS informacyjny – szybka informacja na telefon komórkowy o najważniejszych wydarzeniach w MultiBanku nr 22 89
    – kody SMS – nowoczesny i bezpieczny sposób autoryzacji operacji w serwisie transakcyjnym
    – kanał SMS – uzyskanie podstawowych informacji  dotyczących rachunku, karty kredytowej, przeprowadzonych transakcjach po wysłaniu SMS na nr +48 603 300 000
Warning: Use of undefined constant menubanki - assumed 'menubanki' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/webrange2/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/banki-page.php on line 67