Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bank Pekao zmienia nazwę marki segmentu obsługi klientów zamożnych

poleć drukuj

Bank Pekao zmienia nazwę marki segmentu obsługi klientów zamożnych na Bankowość Osobistą Premium. To zwieńczenie procesu zmian trwających od wielu miesięcy, które miały na celu stworzenie najbardziej kompleksowej oferty dla klientów zamożnych na polskim rynku.

 Z najnowszych badań TNS Pentor dotyczących segmentu affluent wynika, że profesjonalna obsługa jest najbardziej pożądanym elementem oferty bankowej przez klientów – wskazuje na to 34 proc. badanych.

– Pomimo postępu technologicznego i nieuchronnego przenikania do życia codziennego nowych sposobów i form komunikacji, tradycyjna bankowość oparta na kontaktach z kompetentnymi doradcami jest podstawą obsługi w segmencie klientów zamożnych. Stawiamy przede wszystkim na relację z doradcą i wyższą jakość obsługi, na poziomie nieoferowanym do tej pory tej grupie klientów w Polsce  – mówi Mateusz Gołąb, dyrektor zarządzający Departamentu Klienta Zamożnego.

Klienci Banku Pekao są obsługiwani przez ponad 800 certyfikowanych doradców osobistych w 352 placówkach ze specjalnie wydzielonymi strefami. Doradcy dysponują unikalnym narzędziem o nazwie Nawigator Inwestycyjny. Aplikacja ta pomaga im podczas rozmowy z klientem ustalić najbardziej pożądany sposób inwestowania środków. Przy użyciu Nawigatora Inwestycyjnego klienci Pekao zainwestowali już 350 mln zł.

Oprócz doradcy osobistego, klient korzystający z kont dedykowanych dla segmentu klientów zamożnych (Eurokonto Premium i Eurokonto Premium Plus) jest pod opieką Osobistego Asystenta (usługa Concierge). W ramach Eurokont Premium i Premium Plus dostępne są także bezpłatne pakiety ubezpieczeń assistance (pomoc medyczna w Polsce, pomoc w podróży zagranicznej, pomoc w podróży samochodem w krajach UE, pomoc specjalisty w domu, tematyczny pakiet informacyjny).

Klienci segmentu zamożnego mogą także indywidualnie negocjować stawki oprocentowania depozytów i kredytów, a także korzystać z rozszerzonej wersji programu rabatowego „Płać kartą, bo warto!” z większymi rabatami i specjalnymi ofertami dla klientów tego segmentu.  Priorytetowa obsługa przez infolinię telefoniczną to kolejny przywilej związany z Bankowością Osobistą Premium.

Obecnie Bank Pekao obsługuje 400 tysięcy klientów z segmentu Premium. Udział rynkowy Pekao  w segmencie klientów zamożnych to ok. 20 proc. Bank definiuje tę grupę klientów jako osoby, na których rachunek wpływa średnio 7,5 tys. zł miesięcznie lub których średnie saldo środków pieniężnych na rachunkach w banku oraz Grupie Kapitałowej Pekao wynosi co najmniej 50 tys zł.

źródło: Bank Pekao SA


Tagi: , , , , ,