Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bankowość elektroniczna Kredyt Bank


4 stycznia 2013 roku Kredyt Bank został połączony z  Bankiem Zachodnim WBK.

Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy do wizytówki Banku Zachodniego WBK.

Serwis bankowości elektronicznej KB24 umożliwiał dostęp do rachunków bankowych za pośrednictwem Internetu oraz telefonu.  

Klient Kredyt Banku sam decyduje, jaki kanał dostępu jest dla niego wygodny. Może również korzystać z kanału zarówno internetowego jak i telefonicznego.

 

 Internetowy Kanał Dostępu umożliwia:

  • dostęp do informacji o saldach i historii rachunków
  • składanie wniosków o wydanie kart płatniczych
  • sprawdzanie transakcji wykonanych kartami płatniczymi
  • otwieranie Konta Oszczędnościowego
  • składanie wniosków o przyznanie limitu kredytowego lub zmianę jego wysokości
  • sprawdzanie stanu posiadanych kredytów
  • wykonywanie przelewów 
  • ustanawianie zleceń stałych
  • wykonywanie przelewów zagranicznych
  • tworzenie przelewów zdefiniowanych
  • drukowanie potwierdzeń przelewów
  • tworzenie listy odbiorców
  • zakładanie i zamykanie lokat
  • otwieranie rejestrów i zakup jednostek funduszy inwestycyjnych
  • wymianę korespondencji z placówką Banku
  • definiowanie alarmów SMS i e-mail dotyczących rachunków
  • zamawianie list haseł jednorazowych
  • blokowanie list haseł i tokenów
  • podgląd i kontrolę nad rachunkiem Ekstrakonto Junior
  • zakup ubezpieczenia Warta Travel

 

Tele KB – Telefoniczny Kanał Dostępu jest dostępny prze 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aby skorzystać z tego kanału dostępu konieczne jest posiadanie telefonu działającego w systemie tonowym. Tele KB dostępny jest dla klientów banku pod numerem telefonu:

 

Automatyczny serwis telefoniczny (IVR) umożliwia m.in.:

 

  • sprawdzanie informacji o stanie salda i historii rachunków
  • sprawdzanie informacji o stanie lokat
  • wykonywanie przelewów zdefiniowanych
  • wykonywanie przelewów do wcześniej dodanych odbiorców