Sygma Bank w ramach umacniania koncepcji strategicznej, skoncentrowanej na ludzkim charakterze marki i realnej pomocy w finansowaniu zakupów, kontynuuje kampanię reklamową, której bohaterem pozostaje awatar marki – Sygma.
Na stronie głównej Sygma Banku pojawił się baner linkujący do podstrony z wywiadem przeprowadzonym z Sygmą. Awatar, który uosabia nie tylko zaawansowaną technologię i wygodę, ale posiada mnóstwo ludzkich cech, odpowiadając na osobiste pytania staje się jeszcze bliższy klientom, przez co rodzi pozytywne skojarzenia z marką i jej charakterem.
Z wywiadu z Sygmą klienci dowiedzą się, skąd pomysł na awatara, kim naprawdę jest Sygma i co oznacza dla klientów hasło “Sygma Bank pomaga w zakupach”.
Personifikacja marki w postaci awatara – Sygmy – jest doskonałym narzędziem kreowania pozytywnego, ludzkiego wizerunku banku i ma na celu ocieplenie relacji pomiędzy klientami, a marką.
Źródło: Sygma Bank
Tagi: awatar, bank, kampania reklamowa, marka, Sygma Bank