Kredyty

Kontakt z bankiem na wakacjach.

poleć drukuj

Współpraca PR Kredyt Banku i Grupy Warta zaoferowała możliwość korzystania „z każdego miejsca i w każdym czasie” z ich usług, za pośrednictwem KB24. Liczba użytkowników bankowości elektronicznej stale rośnie, a wraz z nią wymagania klientów. W KB24 klient może sprawdzić stan środków na koncie, zrealizować przelewy krajowe i zagraniczne, w tym do ZUS i urzędu skarbowego, założyć lokatę, spłacić kartę kredytową. Ponadto uzyska informację o historii operacji zrealizowanych na rachunku z ostatnich 6 ostatnich miesięcy. Dodatkowo można zlecić bankowi wysyłanie informacji, np. o wykorzystaniu określonej kwoty limitu kredytowego w rachunku.

Od 21 czerwca 2008 r. użytkownicy KB24 mogą wykupić ubezpieczenie WARTA TRAVEL
w kilku wariantach, nawet dla 10 osób. Klient może wybrać jeden z przygotowanych pakietów – podstawowy, standardowy lub luksusowy. W zależności od wybranej opcji system automatycznie podstawi przypisany zakres ryzyk i sum ubezpieczenia. Wybrany pakiet można jednak modyfikować, w zależności od potrzeb.

Częścią serwisu KB24 jest Tele KB – klient za pośrednictwem automatycznego serwisu telefonicznego (IVR) sprawdzi saldo i historię transakcji rachunku, zrealizuje przelew zdefiniowany. Konsultant wykona dyspozycje na rachunku m.in. przelew do nowego odbiorcy, założy lokatę lub zamówi listę haseł jednorazowych.

Dzięki zastosowaniu trójstopniowego systemu zabezpieczeń KB24 jest serwisem bezpiecznym, a jednocześnie przyjaznym dla użytkowników. Z usług serwisu KB24 korzysta ponad 300 tys. klientów, realizując miesięcznie prawie 1.200 tys. transakcji.


Tagi: