ING Bank Śląski rozpoczął kampanię marketingową promującą ING BusinessMobile, aplikację bankowości mobilnej dla firm.
Aplikacja ING BusinessMobile pozwala klientom korporacyjnym banku w wygodny i intuicyjny sposób zarządzać środkami na rachunkach bankowych z poziomu telefonu komórkowego w dowolnym miejscu na świecie. W kreacjach reklamowych bank pokazuje zalety związane z korzystaniem z ING BusinessMobile, poprzez porównanie aspektów korzystania z aplikacji w telefonie z mniej mobilnymi rozwiązaniami. Kampania jest prowadzona w prasie oraz w internecie.
Działania promujące ING BusinessMobile w mediach wspiera strona www.ingbusinessmobile.pl, która dostosowuje się do urządzenia, na którym jest otwierana – komputera, tabletu lub smartfona. Strona została stworzona zgodnie z obowiązującym trendem Responsive Web Design, dzięki czemu doskonale prezentuje się na wszystkich typach urządzeń. Na www.ingbusinessmobile.pl klienci mogą m.in. poznać funkcje aplikacji oraz obejrzeć wideo prezentujące jej najważniejsze zalety. Najważniejszą cechą strony jest interakcja z użytkownikiem, dzięki czemu klient ma możliwość poznania aplikacji jeszcze przed jej instalacją na telefonie.
ING BusinessMobile oferuje kluczową z punktu widzenia klienta korporacyjnego możliwość podpisywania i wysyłania zleceń. Dzięki aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego osoba podejmująca decyzje w firmie ma możliwość akceptacji transakcji w każdym momencie i miejscu, bez konieczności dostępu do komputera. Aplikacja ING Banku Śląskiego dla firm wspiera urządzenia z systemem iOS oraz Android i jest dostępna w Apple App Store oraz Google Play.
Tytuł kampanii: Biznes tym lepiej funkcjonuje, im łatwiej Ci wziąć go ze sobą
Czas trwania: od 12 lutego br.
Cele komunikacyjne: prezentacja zalet aplikacji ING BusinessMobile
Narzędzia:
- Prasa: dzienniki ogólnopolskie
- Internet: kampania na portalach internetowych biznesowych o największym zasięgu, w tym na stronach mobilnych.
- dla potrzeb kampanii marketingowej przygotowano specjalną stronę internetową: www.ingbusinessmobile.pl
Kreację do kampanii przygotowała agencja Brain, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PanMediaWestern.
Źródło: ING Bank Śląski
Tagi: bankowość mobilna, ing bank śląski, oferta dla firm