Bank Millennium proponuje swoim klientom dostęp do bankowości elektronicznej, pozwalającej zarządzać finansami korzystając z internetu i telefonu.
Bankowość internetową w Banku Millennium można podzielić na cztery rodzaje:
- Millenet dla klientów indywidualnych/Biznes –to usługa, która umożliwia pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych za pośrednictwem Internetu. Usługa skierowana jest do:
– klientów indywidualnych/Prestige – posiadaczy kont bankowych i kart kredytowych
– części klientów biznesu – osób prowadzących działalność gospodarczą, którzy mogą uzyskać również dostęp do swoich rachunków firmowych w ramach jednego systemu.
- Millenet dla Przedsiębiorstw – umożliwia korzystanie z usług i informacji, dostosowanych do potrzeb Przedsiębiorstw, Firm i Instytucji posiadających rachunek bieżący w Banku Millennium. Usługa pozwala wygodnie i efektywnie zarządzać finansami firmy za pomocą internetu.
- Bankowość mobilna – pozwala na wykonywanie operacji finansowych na koncie przy użyciu telefonu komórkowego.
MillenetSMS – klient posiadający tą usługę będzie otrzymywać automatyczne powiadomienia na telefon komórkowy o operacjach na swoim koncie oraz o transakcjach dokonanych kartami płatniczymi.
Millenet mobilny – serwis bankowości internetowej przeznaczony dla telefonów komórkowych oraz innych urządzeń mobilnych wyposażonych w przeglądarkę internetową i posiadających dostęp do internetu. Usługa umożliwia sprawdzanie stanu swoich rachunków, zlecanie przelewów, doładowywanie telefonów komórkowych, zrywanie lokat oraz dokonywanie operacji na kartach kredytowych: spłatę karty i dokonywanie pożyczki gotówkowej.
Aplikacja mobilna – to specjalne oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym umożliwiające dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych.
- TeleMillennium – to kompleksowa i sprawna telefoniczna obsługa Klienta, pozwalająca w tani i wygodny sposób zarządzać finansami z każdego miejsca. Z usługi można skorzystać pod numerem telefonu:
801 331 331 – numer dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
(+48) 22 598 40 40 – numer dostępny z zagranicy. Usługa dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.