Za pomocą różnych kanałów elektronicznych Bank BPH zapewnia swoim Klientom bezpieczny dostęp do rachunków, kart, lokat i innych produktów.
Sez@m to System Internetowy oferowany klientom indywidualnym, dzięki któremu klient posiada pełny dostęp do informacji m.in. o rachunkach, lokatach, kredytach, przelewach. System pozwala robić zakupy w sklepach internetowych za pomocą usługi Przelew z BPH, doładować telefon.
Serwis internetowy GEM24 to pełna, bezpłatna informacja o rachunku bez wychodzenia z domu. Można tam znaleźć takie informacje jak:
- ilość środków dostępnych na karcie,
- wysokość zaciągniętego kredytu,
- wysokość przyznanego limitu na karcie,
- historie przeprowadzonych transakcji,
- elektroniczną wersję zestawienia transakcji z możliwością wydruku,
- harmonogram spłat.
Ponadto serwis internetowy GEM24:
- umożliwia aktywację karty kredytowej i wykonywanie przelewów z rachunku karty,
- prezentuje indywidualną ofertę kredytową, z możliwością uzyskania kredytu bez wychodzenia z domu,
- przypomina Klientowi o zaległej racie i umożliwia zadeklarowanie daty jej spłaty,
- posiada funkcję „bezpiecznych wiadomości” umieszczanych przez Bank bezpośrednio w serwisie,
- udostępnia wzory druków związane z obsługą danego kredytu,
- umożliwia zmianę danych kontaktowych
Kolejnym kanałem dostępu do rachunku jest bankowość telefoniczna. Dostępna jest pod numerem 801 889 889 lub 58 300 75 00.
Dzwoniąc na Infolinię można uzyskać informacje w Telefonicznym Systemie Obsługi Klienta (IVR) dostępnym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu lub skontaktować się bezpośrednio z konsultantem.
WAP umożliwia dostęp do Systemu Internetowego Sez@m przez telefon komórkowy z obsługą WAP. Klient, który przez telefon zaloguje się na na stronie Banku BPH uzyska takie funkcje jak:
- obsługa rachunków bieżących (przeglądanie listy rachunków i ich szczegółów, przeglądanie bieżących operacji, historii rachunku, wykonywanie przelewów zdefiniowanych w Systemie Internetowym i udostępnionych w WAP),
- obsługa lokat (przeglądanie lokat i ich szczegółów, zakładanie, przedłużanie, zamykanie i zrywanie lokat)
- informacje o rachunkach kredytowych
- informacje o kartach kredytowych lub obciążeniowych
- zarządzanie usługą (zmiana hasła PIN, blokowanie usługi, Log operacji).
Klienci Banku BPH mogą również wybrać formę dostępu do rachunku poprzez SMS. Dostęp do rachunku przez SMS oferuje następujące możliwości:
- informacje o rachunkach (stan salda, 5 ostatnich operacji),
- obsługa przelewów (wykonywanie przelewów i przeglądanie listy przelewów zdefiniowanych udostępnionych w SMS),
- informacje o kartach kredytowych
- pomoc w postaci informacji o komendach usługi SMS.
Samoobsługowe Terminale Transakcyjne – to urządzenia znajdujące się w oddziałach banku umożliwiające następujące czynności:
Karta Debetowa (usługa dostępna dla rachunków osobistych):
- przeglądanie wraz z możliwością wydruku historii rachunków osobistych,
- przygotowywanie i wykonywanie przelewów jednorazowych,
- przeglądanie, tworzenie, anulowanie i modyfikacja przelewów odroczonych,
- przeglądanie, tworzenie, anulowanie i modyfikacja przelewów zdefiniowanych,
- widoczna lista przelewów zdefiniowanych poprzez System Internetowy Sez@m,
- zakładanie, przeglądanie, przedłużanie lokat,
- przeglądanie oraz możliwość wydruku historii rachunków kredytowych
Karta kredytowa:
- przeglądanie listy kart,
- przeglądanie szczegółów rachunku karty kredytowej
- przeglądanie historii transakcji karty,
- wykonywanie przelewów jednorazowych z rachunku karty kredytowej,
- wykonywanie przelewów zdefiniowanych z rachunku karty kredytowej