Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bankowość elektroniczna SGB-Bank


Usługa bankowości elektronicznej SGB-Bank24 to bezpieczny dostęp do konta poprzez:

Internet – Dostęp do konta 24 godz. na dobę z każdego miejsca na świecie. bankowość internetowa posiada wiele funkcji:

  • dostęp do informacji m.in. o rachunku, posiadanych kredytach, kartach debetowych czy kredytowych
  • możliwość doładowania konta telefonu komórkowego na kartę (pre-paid)
  • realizacja przelewów zwykłych, do ZUS, do organu podatkowego
  • możliwość zakładania lub likwidowania lokaty
  • zakładka Wnioski – można w wygodny sposób wysłać do Banku wniosek ze swojego konta np. wniosek o zmianę adresu korespondencyjnego
  • można definiować i korzystać z szablonów przelewów
  • można zdefiniować stałych odbiorców przelewów
  • koszyk zleceń – można przygotować większą ilość zleceń i łącznie je zaakceptować
  • można składać przelewy z przyszłą datą realizacji
  • można składać zlecenia stałe, edytować je i czasowo zawieszać ich realizacje
  • dla firm: możliwość zarządzania uprawnieniami użytkowników konta przez wskazanie – kto i do jakich informacji ma dostęp oraz kto jakie operacje może wykonywać
  • realizacja przelewów zagranicznych
  • pojedyncze i zbiorcze podpisywanie grupy przelewów
  • wycofanie podpisu przelewów
  • wstrzymanie realizacji przelewów
  • usuwanie przelewów
  • współpraca z programem księgowym firmy
  • raporty/archiwum przelewów
  • realizacja zlecenia stałego z dowolną częstotliwością dni, miesięcy i lat
  • czasowe zawieszenie realizacji zlecenia stałego, modyfikacja i anulowanie zlecenia

Teleserwis to stały dostęp do konta za pomocą telefonu komórkowego. Teleserwis to automatyczny serwis telefoniczny, po połączeniu z którym automatyczny doradca udzieli  informacji np. o rachunku, czy karcie kredytowej. Za jego pomocą można sprawdzić:

  • informacje o saldzie na rachunku bieżącym, walutowym
  • informacje o posiadanych lokatach
  • informacje o stanie rachunku karty kredytowej i charge (dostępny limit, stan zadłużenia, data i wymagana kwota minimalnej wpłaty)
  • informacje o stanie posiadanych kredytów (aktualna kwota kredytu, wysokość i data spłaty najbliższej raty)
  • sprawdzić historie rachunku
  • sprawdzić lub pobrać na faks oprocentowanie rachunków bieżących, kredytów, lokat, aktualne kursy walut
  • zlecić wykonanie przelewu na zdefiniowaną listę odbiorców
  • zlecić założenie lokaty
  • zmienić Telekod do Serwisu SMS/Teleserwisu
  • połączyć się z Doradcą Call Center

Serwis SMS – polegają na przekazywaniu przez bank informacji w formie wiadomości SMS na podany numer telefonu komórkowego. Klient może wybrać poszczególny pakiet usługi:

  • zmiany salda rachunku – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • dokonania transakcji przy użyciu karty – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zrealizowania lub odrzucenia przelewu – Pakiety Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zalogowania do Banku przez Internet /Teleserwis – Pakiet dla Aktywnych

Dzięki usłudze SMS klient może wysłać zapytanie lub zlecenie w postaci wiadomości SMS i otrzyma informację zwrotną.