Invest Bank proponuje swoim klientom bankowość elektroniczną, która umożliwia w bezpieczny sposób zarządzać finansami.
Bankowość elektroniczna Invest Bank dla klientów indywidualnych to łatwy i bezpieczny dostęp do rachunków przez Internet i telefon 7 dni w tygodniu przez 24h/dobę. Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.
- Dostęp do konta przez internet daje możliwość zarządzania swoimi finansami 24 godziny na dobę niezależnie od miejsca, w którym klient się znajduje. Serwis ten umożliwia:
– kontrolę salda i dostępnych środków
– podgląd historii operacji
– realizację przelewów (w tym ZUS i US)
– utworzenie zlecenia stałego
– założenie lokaty
– doładowanie telefonu
– złożenie wniosku o kartę
- Serwis SMS został stworzony osób korzystających z telefonów komórkowych w sieci Orange, Plus i Era. Serwis umożliwia stały dostęp do takich informacji, jak saldo rachunku i wykaz operacji, podgląd historii operacji czy realizacja przelewu predefiniowanego.
- Serwis WAP stworzony jest dla Posiadaczy telefonów komórkowych z technologią WAP. Usługa ta umożliwia klientom:
– kontrolę salda i dostępnych środków
– podgląd historii operacji
– realizację przelewu (w tym ZUS i US)
– założenie lokaty
- Usługa Tele Invest Zysk pozwala na uzyskanie informacji o rachunku i dokonywanie transakcji za pośrednictwem automatycznej obsługi poprzez klawiaturę telefonu z wybieraniem tonowym (automatyczny serwis IVR), jak również za pośrednictwem konsultanta. Usługa dostępna jest pod numerem 0 801 66 77 lub 88 +48 618 461 461. Za pomocą tej usługi klient może kontrolować salda i dostępne środki, ma podgląd historii operacji, może zrealizować przelew, złożyć wniosek o kartęczy uzyskać informacje o ofercie Invest Bank.
Bankowość elektroniczna Invest Bank dla firm umożliwia dostęp do konta przez internet i telefon. Pozwala zarządzać środkami finansowymi firmy bez ograniczeń czasowych z dowolnego miejsca.
- Serwis P@rtner24-Internet – usługa pozwala zarządzać finansami firmy przez internet 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na ziemi. Dostęp do konta przez Internet umożliwia:
– kontrolę salda i dostępnych środków
– podgląd historii operacji
– realizację przelewów
– tworzenie i wielokrotne korzystanie z list odbiorców
– korzystanie z usługi Masowe Przelewy Wychodzące
– korzystanie z usługi Polecenia Zapłaty
– założenie/zerwanie lokaty
– doładowanie telefonu
– złożenie wniosku o kartę
- Serwis SMS – stworzony dla posiadaczy telefonów komórkowych w sieci Orange, Plus i Era umożliwiający stały dostęp do takich informacji, jak saldo rachunku i wykaz operacji.
- P@rtner24 – Home Banking jest nowoczesnym, bezpiecznym i wygodnym systemem bankowości elektronicznej, który pomaga zwiększyć efektywność zarządzania środkami finansowymi.
Dzięki tej usłudze klient może:
– szybko i wygodnie uzyskać informacje o posiadanych środkach i operacjach na rachunkach
– realizować przelewy krajowe
– uzyskać aktualne informacje o statusach realizowanych zleceń
– tworzyć grupy odbiorców
– zakładać lub zrywać lokaty
– importować lub eksportować dane między systemem finansowo – ksiegowym a systemem Home Banking
– autoryzować zlecenia przy użyciu wielopodpisu
- Usługa Tele Invest Zysk – pozwala na uzyskanie informacji o rachunku i dokonywanie transakcji za pośrednictwem automatycznej obsługi poprzez klawiaturę telefonu z wybieraniem tonowym, jak również za pośrednictwem konsultanta. Usługa dostępna jest pod numerem 0 801 66 77 88 dla telefonów stacjonarnych i numerem +48 61 8 461 461 dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych lub z zagranicy.