Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bankowość elektroniczna Invest Bank


Invest Bank proponuje swoim klientom bankowość elektroniczną, która umożliwia w bezpieczny sposób zarządzać finansami. 

 

Bankowość elektroniczna Invest Bank dla klientów indywidualnych to łatwy i bezpieczny dostęp do rachunków przez Internet i telefon 7 dni w tygodniu przez 24h/dobę. Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

 

  • Dostęp do konta przez internet daje możliwość zarządzania swoimi finansami 24 godziny na dobę niezależnie od miejsca, w którym klient się znajduje. Serwis ten umożliwia:
    – kontrolę salda i dostępnych środków
    – podgląd historii operacji
    – realizację przelewów (w tym ZUS i US)
    – utworzenie zlecenia stałego
    – założenie lokaty
    – doładowanie telefonu
    – złożenie wniosku o kartę
  • Serwis SMS został stworzony osób korzystających z  telefonów komórkowych w sieci Orange, Plus i Era. Serwis umożliwia stały dostęp do takich informacji, jak saldo rachunku i wykaz operacji, podgląd historii operacji czy realizacja przelewu predefiniowanego.

 

  • Serwis WAP stworzony jest dla Posiadaczy telefonów komórkowych z technologią WAP. Usługa ta umożliwia klientom:
    – kontrolę salda i dostępnych środków
    – podgląd historii operacji
    – realizację przelewu (w tym ZUS i US)
    – założenie lokaty
  • Usługa Tele Invest Zysk pozwala na uzyskanie informacji o rachunku i dokonywanie transakcji za pośrednictwem automatycznej obsługi poprzez klawiaturę telefonu z wybieraniem tonowym (automatyczny serwis IVR), jak również za pośrednictwem konsultanta. Usługa dostępna jest pod numerem 0 801 66 77 lub 88 +48 618 461 461. Za pomocą tej usługi klient może kontrolować salda i dostępne środki, ma podgląd historii operacji, może zrealizować przelew, złożyć wniosek o kartęczy uzyskać informacje o ofercie Invest Bank.

 

Bankowość elektroniczna Invest Bank dla firm umożliwia dostęp do konta przez internet i telefon. Pozwala zarządzać środkami finansowymi firmy bez ograniczeń czasowych z dowolnego miejsca.

 

  • Serwis P@rtner24-Internet – usługa pozwala zarządzać finansami firmy przez internet 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na ziemi. Dostęp do konta przez Internet umożliwia:
    – kontrolę salda i dostępnych środków
    – podgląd historii operacji
    – realizację przelewów
    – tworzenie i wielokrotne korzystanie z list odbiorców
    – korzystanie z usługi Masowe Przelewy Wychodzące
    – korzystanie z usługi Polecenia Zapłaty
    – założenie/zerwanie lokaty
    – doładowanie telefonu
    – złożenie wniosku o kartę

 

  • Serwis SMS – stworzony dla posiadaczy telefonów komórkowych w sieci Orange, Plus i Era umożliwiający stały dostęp do takich informacji, jak saldo rachunku i wykaz operacji.

 

  • P@rtner24 – Home Banking jest nowoczesnym, bezpiecznym i wygodnym systemem bankowości elektronicznej, który pomaga zwiększyć efektywność zarządzania środkami finansowymi.
    Dzięki tej usłudze klient może:
    – szybko i wygodnie uzyskać informacje o posiadanych środkach i operacjach na rachunkach
    – realizować przelewy krajowe
    – uzyskać aktualne informacje o statusach realizowanych zleceń
    – tworzyć grupy odbiorców
    – zakładać lub zrywać lokaty
    – importować lub eksportować dane między systemem finansowo – ksiegowym a systemem Home Banking
    – autoryzować zlecenia przy użyciu wielopodpisu

 

  • Usługa Tele Invest Zysk – pozwala na uzyskanie informacji o rachunku i dokonywanie transakcji za pośrednictwem automatycznej obsługi poprzez klawiaturę telefonu z wybieraniem tonowym, jak również za pośrednictwem konsultanta. Usługa dostępna jest pod numerem 0 801 66 77 88 dla telefonów stacjonarnych i numerem +48 61 8 461 461 dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych lub z zagranicy.