Kredyty

Bankowość elektroniczna Credit Agricole


Credit Agricole Bank Polska umożliwia swoim klientom korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy CA24), telefon (serwis telefoniczny CA24) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.

Internetowy dostęp do konta CA24 to nowoczesny serwis bankowy, dzięki któremu klient ma dostęp do swoich pieniędzy przez Internet. Ta usługa posiada wiele korzyści, m.in.:

  • oszczędność czasu
  • pełna funkcjonalność
  • bezpłatne przelewy i zlecenia stałe
  • podwyższone oprocentowanie lokat
  • dysponowanie pieniędzmi z każdego miejsca na świecie
  • bezpieczeństwo transakcji

 

Serwis tekstowy CA24 – to kanał dostępu klienta do rachunku, umożliwiającą całodobową kontrolę wydatków. Usługa informuje o operacjach wykonanych na koncie przy pomocy wiadomości SMS. Usługa skierowana jest do klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm, które są uprawnione do dysponowania kontem.

Serwis telefoniczny CA24 – Contact Center – Usługa pozwala klientowi otrzymać bezpośredni dostęp do informacji i profesjonalnej obsłudze bankowej.  Serwis dostępny jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Serwis telefoniczny oferuje pełen zakres usług. Za pomocą telefonu komórkowego klient może m.in:

  • sprawdzić aktualny stan konta,
  • wykonywać przelewy,
  • zakładać lokaty,
  • składać zlecenia,
  • awizować kwoty do wypłaty,
  • zamawiać wyciągi i potwierdzenia,
  • uzyskać informacje o dokonanych operacjach,
  • zgłaszać zapotrzebowania na karty płatnicze,
  • dokonywać zastrzeżeń,
  • zmienić daty wysyłania wyciągów,
  • zmienić adres do korespondencji,
  • składać reklamacje.

 

 

Warning: Use of undefined constant menubanki - assumed 'menubanki' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/webrange2/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/banki-page.php on line 67