Bank Pocztowy zapewnia swoim klientom dostęp do nowoczesnej usługi jaką jest bankowość elektroniczna. Bank podzielił usługę na dwa warianty:
- Pocztowy24Biznes – globalny zasięg dostępu, umożliwia zdalne komunikowanie się z Bankiem niezależnie od miejsca, wszędzie tam, gdzie istnieje dostęp do Internetu. Nie wymaga instalowania żadnej aplikacji.
- Komputerowe połączenie z Bankiem – umożliwia zdalne komunikowanie się z Bankiem z siedziby firmy, czyli przeprowadzanie operacji bankowych przez komputerowe połączenie z oddziałem Banku, w którym firma posiada rachunek bieżący.
Korzystając z usług bankowości elektronicznej Banku Pocztowego klient zyskuje:
- globalny zasięg dostępu, umożliwiający zdalne komunikowanie się z bankiem niezależnie od miejsca, wszędzie tam, gdzie istnieje dostęp do internetu
- transmisje są całkowicie poufne i bezpieczne
- wielostopniowy system składania podpisu elektronicznego ułatwi zarządzanie płatnościami – system uprawnień jest zgodny z kartą wzorów podpisów i wymaganiami klienta
- bezpieczne realizowanie przelewów, zleceń oczekujących oraz transfery ZUS i US
- dostęp do informacji o stanie i obrotach na koncie
- import i eksport danych
- stały dostęp do aktualnych kursów walutowych
- niższe koszty związane z wykonywaniem operacji bankowych