- Leonis Doradztwo & Szkolenia - https://www.leonis.pl -

130 mln zł. w portfelu Lokaty Spinającej w PBP Banku

Polski Bank Przedsiębiorczości zebrał w trzy tygodnie 130 mln zł lokat od klientów indywidualnych na nowej Lokacie Spinającej.

– Zainteresowanie nowym produktem znacząco przerosło nasze oczekiwania – mówi Maciej Stańczuk, prezes Polskiego Banku Przedsiębiorczości. – Z lokatą Spinającą wystartowaliśmy 12 listopada tego roku, a kampania promocyjna w mediach rozpoczęła się dzień później – przypomina.

Portfel depozytów od klientów indywidualnych PBP Banku wynosi prawie 130 mln zł. – Nasze wyniki dowodzą, że klienci detaliczni szukają prostych produktów – bez gwiazdek – z atrakcyjnym oprocentowaniem. Nie boją się lokować swoich oszczędności przez Internet – mówi Jarosław Lejko, członek zarządu PBP Banku odpowiedzialny za projekt lokaty Spinającej.

30 proc. osób, które założyły lokatę Spinającą to kobiety. Jedna trzecia deponentów jest w wieku 36-45 lat, a 24 proc. w wieku 46-55 lat. Z naszych danych wynika, że najchętniej swoje oszczędności lokują w bankach mieszkańcy województwa mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego.

Lokatę Spinającą można założyć jedynie przez Internet (https://lokata.pbp-bank.pl). Minimalna wartość lokaty to 1 tys. zł, maksymalnego limitu nie ma. Okresy trwania: 1 tydzień, 2 tygodnie, 1 miesiąc, 3 miesiące, 6 miesięcy, 9 miesięcy, 12 miesięcy. W PBP Banku klient nie musi zakładać żadnego konta (ani rozliczeniowego ani  oszczędnościowego). Bank też nie zachęca klientów do kupowania innych produktów.

– Naszym celem jest zbudowanie trwałej bazy depozytów klientów indywidualnych – tłumaczy Jarosław Lejko.

Grupa ClickAd zaplanowała i zakupiła media do kampanii internetowej Polskiego Banku Przedsiębiorczości. W ramach prowadzonych działań Lokata Spinająca PBP Banku jest promowana w pasażach finansowych Bankier.pl i Money.pl oraz we wszystkich wiodących porównywarkach finansowych. Wsparciem dla prowadzonych działań będzie kampania w sieciach partnerskich: AdLeader, Bankier.pl i Money.pl, w sieci reklamy kontekstowej Google Display Network i w wyszukiwarce Google. W trakcie kampanii grupa ClickAd będzie optymalizować działania pod kątem konwersji na sprzedaż.

Źródło: Polski Bank Przedsiębiorczości