- Leonis Doradztwo & Szkolenia - https://www.leonis.pl -

Wspólna kampania reklamowa Dominet Banku i Fortis Banku

Fortis Bank i Dominet Bank realizują kolejny etap wspólnej kampanii reklamowej – Bierz z życia podwójnie – wspierającej sprzedaż lokat ExtraZysk o oprocentowaniu 9 proc. na 3 miesiące, 8,5 proc. na 6 miesięcy i 8,1 proc. na 12 miesięcy. Spośród klientów, którzy do końca listopada założą lokaty ExtraZysk na 3 lub 6 miesięcy, bank wylosuje łącznie 200 osób, które będą mogły zyskać podwójnie – oprocentowanie ich lokat będzie podwojone. Losowanie „zwycięskich lokat” odbędzie się w grudniu tego roku.

Kampania reklamowa w mediach realizowana będzie do końca listopada 2008 roku. Spot telewizyjny emitowany będzie między innymi w TVP, TVN, w Polsacie, TVN 24.
W Internecie, w największych portalach takich jak: wp.pl. onet.pl, gazeta.pl trwa promocja bannerowa wykorzystująca videostreaming, czyli bannery video. O szansie dodatkowych zysków Fortis i Dominet Bank informują również poprzez nośniki reklamy zewnętrznej.

W placówkach obu banków przekaz będzie wspierany poprzez oklejone witryny, plakaty, naklejki podłogowe i ulotki.

Kreację BTL i ATL opracowała agencja reklamowa Focus Advertising, natomiast za realizację spotu telewizyjnego odpowiedzialna była agencja Grey. Media zaplanował dom mediowy Mediaedge.