Usługa bankowości elektronicznej SGB-Bank24 to bezpieczny dostęp do konta poprzez:
Internet – Dostęp do konta 24 godz. na dobę z każdego miejsca na świecie. bankowość internetowa posiada wiele funkcji:
- dostęp do informacji m.in. o rachunku, posiadanych kredytach, kartach debetowych czy kredytowych
- możliwość doładowania konta telefonu komórkowego na kartę (pre-paid)
- realizacja przelewów zwykłych, do ZUS, do organu podatkowego
- możliwość zakładania lub likwidowania lokaty
- zakładka Wnioski – można w wygodny sposób wysłać do Banku wniosek ze swojego konta np. wniosek o zmianę adresu korespondencyjnego
- można definiować i korzystać z szablonów przelewów
- można zdefiniować stałych odbiorców przelewów
- koszyk zleceń – można przygotować większą ilość zleceń i łącznie je zaakceptować
- można składać przelewy z przyszłą datą realizacji
- można składać zlecenia stałe, edytować je i czasowo zawieszać ich realizacje
- dla firm: możliwość zarządzania uprawnieniami użytkowników konta przez wskazanie – kto i do jakich informacji ma dostęp oraz kto jakie operacje może wykonywać
- realizacja przelewów zagranicznych
- pojedyncze i zbiorcze podpisywanie grupy przelewów
- wycofanie podpisu przelewów
- wstrzymanie realizacji przelewów
- usuwanie przelewów
- współpraca z programem księgowym firmy
- raporty/archiwum przelewów
- realizacja zlecenia stałego z dowolną częstotliwością dni, miesięcy i lat
- czasowe zawieszenie realizacji zlecenia stałego, modyfikacja i anulowanie zlecenia
Teleserwis to stały dostęp do konta za pomocą telefonu komórkowego. Teleserwis to automatyczny serwis telefoniczny, po połączeniu z którym automatyczny doradca udzieli informacji np. o rachunku, czy karcie kredytowej. Za jego pomocą można sprawdzić:
- informacje o saldzie na rachunku bieżącym, walutowym
- informacje o posiadanych lokatach
- informacje o stanie rachunku karty kredytowej i charge (dostępny limit, stan zadłużenia, data i wymagana kwota minimalnej wpłaty)
- informacje o stanie posiadanych kredytów (aktualna kwota kredytu, wysokość i data spłaty najbliższej raty)
- sprawdzić historie rachunku
- sprawdzić lub pobrać na faks oprocentowanie rachunków bieżących, kredytów, lokat, aktualne kursy walut
- zlecić wykonanie przelewu na zdefiniowaną listę odbiorców
- zlecić założenie lokaty
- zmienić Telekod do Serwisu SMS/Teleserwisu
- połączyć się z Doradcą Call Center
Serwis SMS – polegają na przekazywaniu przez bank informacji w formie wiadomości SMS na podany numer telefonu komórkowego. Klient może wybrać poszczególny pakiet usługi:
- zmiany salda rachunku – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
- dokonania transakcji przy użyciu karty – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
- zrealizowania lub odrzucenia przelewu – Pakiety Rozszerzony oraz dla Aktywnych
- zalogowania do Banku przez Internet /Teleserwis – Pakiet dla Aktywnych
Dzięki usłudze SMS klient może wysłać zapytanie lub zlecenie w postaci wiadomości SMS i otrzyma informację zwrotną.