- Leonis Doradztwo & Szkolenia - https://www.leonis.pl -

Bankowość elektroniczna Alior Bank

Klienci Alior Banku mogą obsługiwać swoje konto za pośrednictwem nowoczesnych kanałów elektronicznych. 

 

Alior bank udostępnia swoim klientom trzy kanały bankowości elektronicznej:

 

Dostęp przez Internet – oferuje wiele wygodnych i praktycznych funkcji, m.in.:

 

Dostęp przez telefon – Contact Center Alior Banku zapewnia kompleksową obsługę Klientów przez telefon pod następującymi numerami telefonów:

 

 

Dodatkowo Alior Bank udostępnia Serwis automatyczny (IVR), który  umożliwia uzyskanie podstawowych informacji o rachunkach bez konieczności połączenia z Konsultantem. W tym systemie klient może sprawdzić:

 

 

Dostęp mobilny – to wersja systemu bankowości internetowej, która jest przystosowana do urządzeń mobilnych. System pozwala w swobodny sposób zarządzać finansami, wystarczy tylko za pomocą telefonu komórkowego lub smartfona z przeglądarką internetową połączyć się z Bankiem i zalogować się do systemu. System mobilny daje możliwość dokonywania transakcji na swoim koncie, przeglądania zleceń, obsługi lokat, wglądu do informacji o kartach płatniczych.