Kredyty

Przeproszenie klienta z powodu opóźnienia dostawy


 

PRZEPROSZENIE KLIENTA Z POWODU OPÓ¬NIENIA DOSTAWY TOWARU

………………, dnia…………..

 

Adresat: ……………………….

 

 

Szanowny Panie,

 

dziękuję za otrzymane pismo i w pełni podzielam Pańskie niezadowolenie z powodu opóźnienia dostawy ……………………………(nazwa towaru).

Na swe usprawiedliwienie chciałbym powiedzieć, że specjalnie ozdabiane wyroby wysyłane są z ……………………………. dniowym opóźnieniem, o którym producent nas wcześniej nie uprzedził. Serdecznie przepraszam z powodu powstałego nieporozumienia.

Zamówione wyroby zostaną dostarczone dnia………………………. Przepraszam za zwłokę i jestem pewien, że wyroby w pełni Państwa usatysfakcjonują.

 

 

Z poważaniem,

………………………..

(podpis)