Warning: is_dir() [function.is-dir]: open_basedir restriction in effect. File(/home/leonis/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/uploads) is not within the allowed path(s): (/home/webrange/domains/leonis.pl:/tmp:/var/tmp:/home/webrange/.tmp:/home/webrange/.php:/usr/local/php:/opt/alt:/etc/pki/tls/certs) in /home/webrange/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/plugins/wpmu-dev-seo/wds-files/wds-sitemaps/wds-sitemaps.php on line 460
Odmowa naprawy gwarancyjnej | Kredyty - Leonis

Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Odmowa naprawy gwarancyjnej


 

ODMOWA NAPRAWY GWARANCYJNEJ

………………………, dnia ……………..

Adresat:………………………………….

 

Szanowny Panie,

 

otrzymaliśmy od Pana ………………………… (nazwa urządzenia) do naprawy gwarancyjnej. Niestety nie spełnia on wymogów napraw gwarancyjnych z następujących powodów:

– została zerwana plomba upoważniająca do napraw gwarancyjnych,

– na urządzeniu widnieją ślady niefachowych napraw,

– ………………………………………………………………………….

 

Przesyłam Panu kopię listu gwarancyjnego, na którym wyraźnie jest zaznaczone, że gwarancja nie obejmuje urządzeń naprawianych wcześniej przez osoby inne niż upoważniony serwis.

Dlatego w Pańskim przypadku naprawę możemy wykonać za pełną odpłatnością, wynoszącą ………………………………….. PLN.

Przesyłamy Panu kupon naprawy z instrukcjami, na którym prosimy zaznaczyć odpowiednią rubrykę, według której będziemy postępować. Prosimy o odesłanie kuponu wraz z rachunkiem wpłaty za naprawę urządzenia.

Mam nadzieję, że rozumie Pan powody, dla których nie możemy wykonać naprawy bezpłatnie.

Dziękujemy za zakup naszego urządzenia i polecamy swe usługi na przyszłość.

 

 

Z poważaniem,

 

………………………….

(podpis)