ODMOWA NAPRAWY GWARANCYJNEJ
………………………, dnia ……………..
Adresat:………………………………….
Szanowny Panie,
otrzymaliśmy od Pana ………………………… (nazwa urządzenia) do naprawy gwarancyjnej. Niestety nie spełnia on wymogów napraw gwarancyjnych z następujących powodów:
– została zerwana plomba upoważniająca do napraw gwarancyjnych,
– na urządzeniu widnieją ślady niefachowych napraw,
– ………………………………………………………………………….
Przesyłam Panu kopię listu gwarancyjnego, na którym wyraźnie jest zaznaczone, że gwarancja nie obejmuje urządzeń naprawianych wcześniej przez osoby inne niż upoważniony serwis.
Dlatego w Pańskim przypadku naprawę możemy wykonać za pełną odpłatnością, wynoszącą ………………………………….. PLN.
Przesyłamy Panu kupon naprawy z instrukcjami, na którym prosimy zaznaczyć odpowiednią rubrykę, według której będziemy postępować. Prosimy o odesłanie kuponu wraz z rachunkiem wpłaty za naprawę urządzenia.
Mam nadzieję, że rozumie Pan powody, dla których nie możemy wykonać naprawy bezpłatnie.
Dziękujemy za zakup naszego urządzenia i polecamy swe usługi na przyszłość.
Z poważaniem,
………………………….
(podpis)