INVEST-BANK S.A. wprowadził modyfikację awatara na stronie investbank.pl wzbogaconego o funkcje słownikowe i semantyczne, przygotowane przez Stanusch Technologies S.A.
Wdrożenie systemu w nowej odsłonie nastąpiło na początku kwietnia bieżącego roku. W chwili obecnej Klienci Banku mogą korzystać z funkcjonalności wykorzystującej metody i techniki sztucznej inteligencji oraz umożliwiającej rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym.
Dla Klientów Banku to idealne rozwiązanie, aby w szybki i sprawny sposób sprawdzić ofertę Banku oraz zadać pytanie, związane z posiadanym już produktem. Dodatkowo, awatar Doradcy INVEST-BANK S.A. ma na celu ułatwić sposób kontaktu z Bankiem w czasie niestandardowych godzin obsługi Klientów oraz przesunąć zainteresowanie ofertą produktów bankowych w kanały interaktywnej komunikacji sprzedażowej.
Źródło: INVEST-BANK S.A.
Tagi: doradca bankowy, Invest Bank, wirtualny doradca