- Leonis Doradztwo & Szkolenia - https://www.leonis.pl -

Usługa Przekazu Bankomatowego dla klientów korporacyjnych Deutsche Bank Polska

Deutsche Bank Polska wraz z Euronet Polska proponują innowacyjną usługę Przekazu Bankomatowego skierowaną do Klientów korporacyjnych. Nowa usługa umożliwia prostą i szybką wypłatę środków w bankomacie z wykorzystaniem telefonu komórkowego bez konieczności użycia karty płatniczej czy wizyty w oddziale banku.

Usługa Przekazu Bankomatowego pozwala na szybkie przesłanie i wypłatę pieniędzy z bankomatu przy użyciu telefonu komórkowego. Z poziomu bankowości elektronicznej db-direct Klient Deutsche Bank Polska definiuje kwotę i datę wypłaty oraz numer telefonu odbiorcy. Z kolei adresat Przekazu Bankomatowego otrzymuje SMS z 8-cyfrowym kodem, kwotą wypłaty oraz numerem PIN dla danej transakcji. Otrzymane informacje upoważniają go do odbioru gotówki bez użycia karty płatniczej w każdym bankomacie należącym do sieci własnej Euronet Polska oraz w bankomatach obsługiwanych na rzecz Deutsche Bank Polska.

– Zaoferowaliśmy naszym Klientom korporacyjnym innowacyjną i bezpieczną usługę Przekazu Bankomatowego. Usługa ta jest szczególnie przydatna firmom, które potrzebują w szybki sposób wypłacać różnego typu należności swoim klientom lub pracownikom, jak na przykład wynagrodzenia, delegacje czy świadczenia ubezpieczeniowe – mówi Radosław Ignatowicz, Członek Zarządu Deutsche Bank Polska, odpowiedzialny za obszar Bankowości Transakcyjnej.

Przekazy bankomatowe są alternatywą dla tradycyjnych przekazów pieniężnych.

– Odpowiadając na rosnące potrzeby konsumentów, postanowiliśmy uruchomić, razem z Deutsche Bank Polska, usługę bezkartowej wypłaty gotówki „Przekaz Bankomatowy” w bankomatach Euronet. Klasyczne przekazy pieniężne z powodzeniem mogą być zastąpione alternatywnymi, elektronicznymi przekazami bankomatowymi, moim zdaniem najszybszą i najwygodniejszą usługą tego typu w Polsce. Wypłata gotówki za pomocą bankomatu bez użycia karty płatniczej jest kolejnym krokiem do unowocześnienia bankowych przyzwyczajeń Polaków. Wierzę, że wygoda i prostota usługi sprawią, że już niedługo nie tylko klienci korporacyjni, ale również indywidualni będą chętnie z niej korzystać Marek Szafirski, Prezes Zarządu Euronet Polska Sp. z o.o.

* Usługa jest dostępna wyłącznie dla Klientów korporacyjnych Deutsche Bank Polska.

Źródło: Deutsche Bank Polska