Kredyty

Nowa strona internetowa FM Banku dla mikroprzedsiębiorców

poleć drukuj

Ruszyła innowacyjna strona FM Banku dla mikroprzedsiębiorców. Strona została w całości zaprojektowana w technologii Responsive Web Design, czym wyznacza nowe standardy technologiczne w bankowości internetowej.

Technologia Responsive Web Design pozwala na inteligentne skalowanie wyświetlanego obrazu do wielkości każdego typu urządzenia . Dzięki temu użytkownik ma swobodny dostęp do usług bankowych, zarówno na dużym monitorze,tablecie, jak i na dowolnym smartfonie, aproblem trafienia palcem w odpowiedni link należy do przeszłości. Chcemy jak najcelniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów oraz przyszłych klientów. Zauważamy znaczący wzrost znaczenia Internetu i nowoczesnych technologii w codziennej pracy każdego przedsiębiorcy. Ponieważ naszym celem jest towarzyszenie przedsiębiorcy na każdym etapie życia firm, rozwiązanie to jest naturalną konsekwencją tej filozofii –podkreśla Michał Zielke, wiceprezes zarządu FM Banku. Prowadzenie biznesu jest absorbujące, uważamy więc, że jesteśmy od tego aby ułatwiać funkcjonowanie na rynku- mówi Michał Zielke.

Według statystyk Google Analytics – po uruchomieniu nowej strony oraz w wyniku kampanii reklamowej, ruch na stronie www.fmbank.pl wzrósł 3-krotnie, a 6-krotnie wzrosła liczna zapytań ofertowych poprzez kanał internetowy.

– Banki muszą uważanie obserwować, co się dzieje w ich otoczeniu i umiejętnie wykorzystywać rozwiązania na rzecz swoich klientów. Ci, którzy najlepiej i najszybciej będą adaptować swoje modele biznesowe do zmieniającej się rzeczywistości będą szły z duchem czasu, nie zapominając jednocześnie, że do sukcesu potrzebne są zarówno nowoczesne technologie, jak i dbałość o budowanie i utrwalanie relacji z przedsiębiorcami. Taki jest właśnie FM Bank – bank elastyczny, który nie tylko podąża za swoim Klientem, ale także wyprzedza oczekiwania Przedsiębiorcy. Wychodząc naprzeciw szybko zmieniającym się potrzebom, w drugiej połowie przyszłego roku FM Bank zaoferuje także nowoczesną bankowość internetową w innowacyjnej technologii RWD.

Za realizacją projektu internetowego FM Banku stoi dział Interactive agencji Legend Group.

Legend Group jest autorem strategii zintegrowanej kampanii reklamowej FM Banku, obejmującej również kampanie display, e-mailingi, performance w Internecie, spoty radiowe, materiały BTL, POS, nośniki na stacjach benzynowych, reklamy na autobusach, zmiany wizerunkowe placówek banku. Partnerem technologicznym projektu jest Deseo Studio.

FM Bank jest wyspecjalizowany w świadczeniu usług dla drobnych przedsiębiorców, to obliguje nas do wyjątkowego podejścia i zrozumienia potrzeb osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą. Będziemy zatem wzbogacać nasze rozwiązania aby jak najlepiej dopasowywać się do potrzeb tej grupy Klientów – podkreśla Michał Zielke.

Źródło: FM Bank


Tagi: , , ,