Kredyty

Obsługa gotówkowa w Credit Agricole dla klientów korporacyjnych

poleć drukuj

Klient korporacyjny może wybrać najwygodniejsze dla niego miejsca obsługi gotówkowej, wskazując odpowiadające mu placówki Credit Agricole. W przypadku wpłat gotówkowych bank udostępnia klientom oddziały oraz współpracujące z nim firmy konwojujące gotówkę. Klienci mogą określić dogodne dla nich godziny odbioru tzw. pakietów wpłat zamkniętych. Pieniądze odebrane w siedzibie klienta pojawią się na jego rachunku bankowym już następnego dnia roboczego.

Dla wypłat gotówkowych Credit Agricole przygotował ofertę, dzięki której klient korporacyjny może upoważnić dowolną osobę do odebrania:
  • wypłaty do kwoty 20 tys. złotych lub
  • wypłaty awizowanej, której minimalny limit wynosi 20 tys. złotych.

 

– Wystarczy dowód osobisty, aby osoba upoważniona mogła wypłacić środki dla niej przygotowane. Z usługi tej korzystają firmy, które rozliczają się gotówkowo ze swoimi kontrahentami lub na przykład wypłacają stypendia czy też odszkodowania – mówi Marta Mróz-Sipiora, menadżer Zespołu Rozwoju Produktów w Pionie Bankowości Korporacyjnej Credit Agricole Bank Polska.

Upoważnienie do wypłaty działa on-line, klient może je złożyć poprzez system bankowości elektronicznej Firm@Bank, nawet na kilka sekund przed jego realizacją. Może skorzystać z dwóch rodzajów upoważnienia – jednorazowego (dla pojedynczej transakcji) albo wielokrotnego (dla transakcji powtarzających się, realizowanych w terminie ważności upoważnienia).

Źródło: Credit Agricole Bank Polska


Tagi: , , ,