- Leonis Doradztwo & Szkolenia - https://www.leonis.pl -

Wysoko oceniona jakość obsługi klienta w Kredyt Banku

Kredyt Bank zajął 3. miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta w Kredyt Banku oceniono wysoko – bank zdobył 76,2% możliwych punktów, co uplasowało go w ścisłej czołówce banków w Polsce.

W niezależnej weryfikacji 22 banków ankieterzy TNS Polska – tajemniczy klienci odwiedzili co 10. placówkę bankową w kraju. Oceniali jakość obsługi klienta, w szczególności: analizę potrzeb klienta, prezentację oferty, a także wygląd placówki, schludność i kulturę pracowników.

Puls Biznesu, partner rankingu przygotowanego przez TNS Polska i Deloitte, napisał: „Na najwyższej półce znalazły się cztery banki, grupa dość wyraźnie odstająca od peletonu”.

– Cieszymy się ogromnie z tego sukcesu. To nagroda dla sieci naszych sprzedawców, na którą całkowicie zasłużyli. W ubiegłym roku zmieniliśmy standardy jakości obsługi klientów, aby w pełni odzwierciedlały naszą filozofię działania „Finanse z zasadami”. Systematycznie badamy pracę naszych placówek, wiedzę pracowników o produktach, umiejętności badania potrzeb. Na bieżąco rozmawiamy też z klientami, wsłuchujemy się w ich potrzeby i odpowiadamy na nie – powiedziała Joanna Jabłońska-Białowąs, dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością Sprzedaży w Kredyt Banku.

Ankieterzy TNS Polska szczególnie docenili pracowników Kredyt Banku za ich zaangażowanie w prezentację oferty i pewność, że bank ma do zaoferowania najlepsze produkty na rynku.

– Podobno najdłuższa podróż zaczyna się od pierwszego kroku, a on już za nami – wdrożone nowe standardy jakości obsługi spełniają oczekiwania klientów. Zdajemy sobie sprawę, że utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi, kontrola i jego doskonalenie wymaga nieustannej i bardzo intensywnej pracy. Zależy nam, aby w tym procesie decydujący głos mieli nasi klienci. Bo dziś cena produktów bankowych jest podobna u wszystkich konkurentów. Nam zależy na budowaniu zaufania. A tu podstawą jest jakość. Bo jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę – dodała J. Jabłońska-Białowąs.

Pierwsze miejsce w rankingu zajął Multibank, a za nim uplasował się Citi Handlowy.

Źródło: