Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Raiffeisen Bank udostępnia grę edukacyjną na facebooku

poleć drukuj

Raiffeisen Bank Polska udostępnia na facebooku grę edukacyjną służącą promocji platformy wymiany walut R-Dealer Mobile, która pojawiła się niedawno w jego aplikacji bankowości mobilnej. Dotychczas ponad 5 tysięcy osób uczestniczyło w grach wprowadzonych przez bank na portal społecznościowy oraz do sklepów z aplikacjami mobilnymi.

Na profilu Mobilny Bank na facebooku można pożytecznie spędzić czas na grze w Currency blocks. I wygrać iPada 2. Każda z planszy w grze, opracowanej we współpracy z firmą one2tribe, składa się z dwóch etapów. Pierwszy, zręcznościowy, oparty na mechanizmie arkanoid, polega na kruszeniu bloków i zbieraniu wylosowanej wcześniej waluty. Po przejściu planszy pojawia się pytanie dotyczące rynku walutowego. Prawidłowa odpowiedź pozwala powiększyć liczbę posiadanych punktów. Błędne odpowiedzi obniżą stan konta punktowego uczestnika.

Promowany przez grę R-Dealer Mobile, który został włączony do aplikacji Mobilny Bank w końcu lutego, oferuje praktycznie ten sam zakres funkcjonalności co wersja internetowa platformy, oprócz możliwości składania zleceń warunkowych i zawierania transakcji forward. Na ekranie telefonu można obserwować zmieniające się na bieżąco notowania trzech par walutowych wybranych spośród 11 dostępnych, w tym oczywiście najpopularniejszych EUR/PLN, USD/PLN, GBP/PLN, CHF/PLN. Zawarcie transakcji, gdy klient uzna kurs za odpowiedni, następuje błyskawicznie. Użytkownik może także obserwować wykresy kursów oraz przeglądać serwis informacji ekonomicznych.

Rok wcześniej Raiffeisen Bank Polska udostępnił na profilu Mobilny Bank trzy gry matematyczne związane tematycznie z podstawowymi operacjami bankowymi: „Wyrównaj rachunki”, „Otwarte karty” i „To nie przelewki”. Zadaniem uczestników zabawy było rozwiązywanie w krótkim czasie prostych zadań logicznych. Dodatkowe punkty można było zdobyć za „polubienie” fanpage’u Mobilnego Banku, pobranie demo aplikacji, zaproszenie do gry znajomych i poprawną odpowiedź na pytanie dotyczące bankowości mobilnej.

W kwietniu tego roku bank, wspólnie z firmą Genesi Systems, wprowadził na iPady grę edukacyjną „Portfel Pierwszaka”. Jej celem jest zaznajomienie najmłodszych z realnymi sytuacjami, w których być może wkrótce sami będą używali pieniędzy, oraz ćwiczenie prostych działań matematycznych. Gra zawierała również sekcję charytatywną poświęconą Towarzystwu „Nasz dom”.

Gry udostępniane przez bank nieodpłatnie można znaleźć w AppStorze oraz w sklepie Google Play. Z AppStore’a pobrało je już ponad 2 tys. osób. Koncepcja poszczególnych zadań i atrakcyjne nagrody sprawiły, że rywalizacja jest zawsze bardzo zacięta. Niektórzy gracze nagrywają swoje rekordowe rozgrywki i publikują na You Tube.

Gry doskonale sprawdzają się jako narzędzie promowania bankowości mobilnej Raiffeisen Bank Polska i jej poszczególnych funkcjonalności, zwłaszcza w mediach społecznościowych takich jak Facebook. Łączy je nowoczesność i dostępność na urządzeniach mobilnych. Profil Mobilnego Banku daje przestrzeń do dyskusji o technologii, gadżetach, „bankowaniu” przez komórkę, ale też do mądrej zabawy.

Źródło: Raiffeisen Bank Polska


Tagi: , , , , ,