Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promocyjną Lokaty z Premią

poleć drukuj

Od kwietnia Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.

Kredyt Bank promuje Lokatę z Premią – ofertę dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się zdeponować w banku nowe środki. Konkurencyjne oprocentowanie – 6,5% może wzrosnąć do 6,7% w skali roku jeśli klient posiada lub otworzy konto osobiste i będzie na nie przelewał wynagrodzenie (min. 2 tys. zł).

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 kwietnia emisją 30” spotu „Mafia”, a następnie spotu „Siostra” w telewizji TVP, TVN, Polsat, TVP3, TV4, Polsat Sport i innych stacjach w pakiecie DAP i Atmedia.

Od 10 do 27 kwietnia przekaz zostanie wzmocniony 30”spotem radiowym (Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, RMF FM), a od 13 kwietnia zaplanowano emisję reklamy w kinach Cinema City.

– Tradycyjnie jesteśmy obecni z dużą kampanią. Tym razem koncentrujemy się na grupie docelowej średnich i dużych miast, na osobach ze stałym zatrudnieniem, w wieku od 30 do 55 lat. W związku z tym siła kampanii w telewizji w kanałach TOP4 zaplanowana jest na 50% GRP, pozostałe to kanały tematyczne. Zakres ogólnopolski będzie też osiągnięty przez radio, outdoor, prasę oraz Internet. Naszym celem jest też utrzymanie wysokiego poziomu świadomości marki, który w zeszłym roku wzrósł o 11 punktów procentowych.- powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.

Kampania prasowa potrwa dwa tygodnie. Zaplanowano dzienniki ogólnopolskie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) oraz tygodniki opinii.

ATL obejmuje także siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski, bilboardy oraz wszystkie witryny prawie 400 placówek Kredyt Banku.

W internecie podczas kampanii będą emitowane różne formy reklamowe.

Na fanpage Kredyt Banku na Facebooku zorganizowany zostanie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego.

– Można oglądać wiele reklam bankowych, ale Siostra jest tylko jedna! Kultowa, niepowtarzalna, oczekiwana. Dlatego na życzenie naszych klientów oraz dla własnej przyjemności, w najnowszej kampanii lokat Kredyt Banku przedstawiamy kolejny odcinek z serii przygód romantycznej Siostry i lekko gburowatego Doktora. Tym razem towarzyszyć im będą w drugim spocie nieco podejrzane typy, niespotykane dotąd w komunikacji żadnego banku. O tym, że mimo wszystko można ruszyć ofertę nie do ruszenia, przekonuje spot „Mafia“, historia zrealizowana w prawdziwie filmowym stylu, z elementami kryminału, ale z happy endem, którego gwarantem jest znakomita oferta lokat Kredyt Banku – mówi Jacek Jastrząb, dyrektor kreatywny agencji JUST, która przygotowała kreację.

Źródło: Kredyt Bank


Tagi: , , , ,