Bank Pekao S.A. 22 stycznia rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową nowego konta „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości”.
Spoty reklamowe Banku Peako S.A. będą emitowane w telewizji, w kinach, internecie, jak również będą dostępna na nośnikach outdoor, BTL oraz poprzez promocję wewnętrznymi kanałami banku. Dodatkowo, na potrzeby kampanii przygotowano dedykowany minisite dostępny pod adresem www.pekaomobilne.pl.
Reżyserem spotu telewizyjnego jest Angela&Ithyl z Los Angeles, który realizował kampanie m.in. dla czytnika e-booków Amazon Kindle. Wykorzystano oryginalną technikę animacji poklatkowej (tzw. stop motion). Za pomysł, kreację, realizację kampanii oraz przygotowanie dedykowanej strony internetowej odpowiadała agencja EURO RSG.
Kampania wizerunkowa „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” potrwa do końca marca 2012 roku.
źródło: Bank Pekao SA