Kredyty

Bank Pekao S.A. promuje Eurokonto Mobilne

poleć drukuj

Bank Pekao S.A. 22 stycznia rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową nowego konta „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości”.

Przekaz reklamowy ma na celu podkreślić dostępność konta poprzez program mobilny dostępny na urządzenia przenośne, takie jak: tablety czy smartfony. Kampania ma też na celu odmłodzenie marki Banku.  Działania marketingowe potrwają do końca marca.

Spoty reklamowe Banku Peako S.A. będą emitowane w telewizji, w kinach, internecie, jak również będą dostępna na nośnikach outdoor, BTL oraz poprzez promocję wewnętrznymi kanałami banku. Dodatkowo, na potrzeby kampanii przygotowano dedykowany minisite dostępny pod adresem www.pekaomobilne.pl.

Reżyserem spotu telewizyjnego jest Angela&Ithyl z Los Angeles, który realizował kampanie m.in. dla czytnika e-booków Amazon Kindle. Wykorzystano oryginalną technikę animacji poklatkowej (tzw. stop motion). Za pomysł, kreację, realizację kampanii oraz przygotowanie  dedykowanej strony internetowej odpowiadała agencja EURO RSG.

Kampania wizerunkowa „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” potrwa do końca marca 2012 roku.

źródło: Bank Pekao SA


Tagi: , , ,