Kredyty

Kampania reklamowa tabletów i mobilnego internetu w mBanku

poleć drukuj

mBank ruszył z kampanią reklamową promującą najtańszą na rynku ofertę tabletów i mobilnego internetu w pakiecie z eKontem. W działaniach po raz pierwszy zostanie wykorzystana technologia rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).

 
Kampania reklamowa dotyczy oferty eKonta z bezpłatnym internetem mobilnym w Play, oraz promocyjnych warunków na zakup iPada2 w ofercie tabletu z internetem. Kampania będzie się składać z dwóch odświeżonych spotów telewizyjnych, które będą emitowane na antenie telewizji TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Chanel. Spot reklamowy będzie można również obejrzeć w internecie w największych portalach oraz w serwisach.

Wyjątkowy składnik nowej kampanii reklamowej mBanku są reklamy prasowe, które wykorzystują technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Dzięki niej, gazetowe strony z kreacją reklamową, widziane przez pryzmat kamery komputerowej na stronie www.wyjatkowypakiet.pl, zmienią się i „ożyją”. Reklamy znajdą się m.in. w Gazecie Wyborczej oraz tygodnikach Newsweek Polska i Wprost. Po raz pierwszy zostanie wykorzystana przez polską instytucję finansową technologia rozszerzonej rzeczywistości na tak dużą skalę.

 

Przy tworzeniu nowej kampanii mBanku współpracowały agencje: Ambasada Brand Communication i Pro-Creation. Reżyserem spotu był Michał Sabliński, a producentem firma Papaya Films. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.

 

Innowacyjna oferta nowoczesnych tabletów oraz mobilnego internetu w pakiecie z rachunkiem eKonto, została wprowadzona w grudniu ub.r. W styczniu magazyn PC World uznał propozycję z tabletami za najtańszą na rynku (raport „Internet mobilny z tabletem – porównanie ofert”) .

 

Szczegóły oferty

 

eKonto za 0 zł w mBanku i internet mobilny w sieci 4G Play oraz pakiet z tabletem dla stałych klientów to kolejny przepis mBanku na wygodny rachunek.

 

Dla dotychczasowych klientów, posiadających „Ofertę dla Ciebie” czyli wyliczone limity kredytowe, bank przygotował zarówno ofertę mobilnego internetu w sieci 4G Play (dostępny za darmo w pierwszych miesiącach umowy w zamian za aktywność), jak i nowoczesnych tabletów w najniższych na rynku cenach. Opłata miesięczna za tablet z internetem jest stała i wynosi: dla Samsunga Galaxy Tab 10.1 – 79 zł/mies.; dla Apple iPada 2 – 99 zł/mies.

 

Przystępując do trwającej do końca lutego promocji na iPada2, klient uiszcza opłatę w wysokości 99 zł./mies. przez okres o trzy miesiące krótszy, niż w ramach standardowej oferty, jednocześnie mogąc korzystać z internetu przez pełne 42 miesiące. W ramach promocji może także oszczędzić dodatkowe 300 zł nie płacąc przez trzy kolejne miesiące (w takim wypadku opłatę uiszcza tylko przez 36 miesięcy) pod warunkiem, że w czasie trwania umowy zdecyduje się na jeden z produktów banku lub weźmie udział w programie rekomendacyjnym „PolecamBank” i uzyska prawo do wypłaty przynajmniej jednej premii.


Nowi klienci mBanku otwierający rachunek mogą wybrać pakiet z mobilnym internetem w sieci 4G Play. Przy zachowaniu aktywności (aktywne korzystanie z karty płatniczej, regularne zasilanie rachnku), za internet mobilny i modem mogą nie zapłacić w ogóle przez 12 miesięcy. Dodatkowym atutem jest to, że pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi są bezpłatne.

 

Kampania promocyjna potrwa do połowy lutego br.

 

źródło: mBank


Tagi: , , , ,