mBank ruszył z kampanią reklamową promującą najtańszą na rynku ofertę tabletów i mobilnego internetu w pakiecie z eKontem. W działaniach po raz pierwszy zostanie wykorzystana technologia rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).
Wyjątkowy składnik nowej kampanii reklamowej mBanku są reklamy prasowe, które wykorzystują technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Dzięki niej, gazetowe strony z kreacją reklamową, widziane przez pryzmat kamery komputerowej na stronie www.wyjatkowypakiet.pl, zmienią się i „ożyją”. Reklamy znajdą się m.in. w Gazecie Wyborczej oraz tygodnikach Newsweek Polska i Wprost. Po raz pierwszy zostanie wykorzystana przez polską instytucję finansową technologia rozszerzonej rzeczywistości na tak dużą skalę.
Przy tworzeniu nowej kampanii mBanku współpracowały agencje: Ambasada Brand Communication i Pro-Creation. Reżyserem spotu był Michał Sabliński, a producentem firma Papaya Films. Media w kampanii kolejny raz zakupił dom mediowy MPG.
Innowacyjna oferta nowoczesnych tabletów oraz mobilnego internetu w pakiecie z rachunkiem eKonto, została wprowadzona w grudniu ub.r. W styczniu magazyn PC World uznał propozycję z tabletami za najtańszą na rynku (raport „Internet mobilny z tabletem – porównanie ofert”) .
Szczegóły oferty
eKonto za 0 zł w mBanku i internet mobilny w sieci 4G Play oraz pakiet z tabletem dla stałych klientów to kolejny przepis mBanku na wygodny rachunek.
Dla dotychczasowych klientów, posiadających „Ofertę dla Ciebie” czyli wyliczone limity kredytowe, bank przygotował zarówno ofertę mobilnego internetu w sieci 4G Play (dostępny za darmo w pierwszych miesiącach umowy w zamian za aktywność), jak i nowoczesnych tabletów w najniższych na rynku cenach. Opłata miesięczna za tablet z internetem jest stała i wynosi: dla Samsunga Galaxy Tab 10.1 – 79 zł/mies.; dla Apple iPada 2 – 99 zł/mies.
Przystępując do trwającej do końca lutego promocji na iPada2, klient uiszcza opłatę w wysokości 99 zł./mies. przez okres o trzy miesiące krótszy, niż w ramach standardowej oferty, jednocześnie mogąc korzystać z internetu przez pełne 42 miesiące. W ramach promocji może także oszczędzić dodatkowe 300 zł nie płacąc przez trzy kolejne miesiące (w takim wypadku opłatę uiszcza tylko przez 36 miesięcy) pod warunkiem, że w czasie trwania umowy zdecyduje się na jeden z produktów banku lub weźmie udział w programie rekomendacyjnym „PolecamBank” i uzyska prawo do wypłaty przynajmniej jednej premii.
Nowi klienci mBanku otwierający rachunek mogą wybrać pakiet z mobilnym internetem w sieci 4G Play. Przy zachowaniu aktywności (aktywne korzystanie z karty płatniczej, regularne zasilanie rachnku), za internet mobilny i modem mogą nie zapłacić w ogóle przez 12 miesięcy. Dodatkowym atutem jest to, że pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi są bezpłatne.
Kampania promocyjna potrwa do połowy lutego br.
źródło: mBank
Tagi: internet, kampania reklamowa, konto bankowe, mbank, tablet