Warning: is_dir() [function.is-dir]: open_basedir restriction in effect. File(/home/leonis/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/uploads) is not within the allowed path(s): (/home/webrange/domains/leonis.pl:/tmp:/var/tmp:/home/webrange/.tmp:/home/webrange/.php:/usr/local/php:/opt/alt:/etc/pki/tls/certs) in /home/webrange/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/plugins/wpmu-dev-seo/wds-files/wds-sitemaps/wds-sitemaps.php on line 460
Komunikat dla Klientów mBanku | Kredyty - Leonis

Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Komunikat dla Klientów mBanku

poleć drukuj

Informujemy, że 16 stycznia br. (we środę) w godzinach wieczornych mBank anulował wszystkie transakcje dokonane kartami Visa w dniu 14.01.08 (zarówno błędne jak i prawidłowe), przywracając tym samym Klientom stan konta sprzed operacji. Ponowne księgowanie nastąpi w momencie otrzymania od Visa Europe poprawnych danych.
Informujemy, że 16 stycznia br. (we środę) w godzinach wieczornych mBank anulował wszystkie transakcje dokonane kartami Visa w dniu 14.01.08 (zarówno błędne jak i prawidłowe), przywracając tym samym Klientom stan konta sprzed operacji. Ponowne księgowanie nastąpi w momencie otrzymania od Visa Europe poprawnych danych.

Prosimy, aby Klienci, których dotknęła zaistaniała sytuacja sprawdzili czy zostały zrealizowane wszystkie wcześniej zaplanowane operacje, np.: spłata raty kredytu, zaplanowane przelewy, polecenie zapłaty itp. W przypadku nieprawidłowości prosimy o składanie reklamacji za pośrednictwem mLinii. Wszystkie tego typu zgłoszenia rozwiązywane są priorytetowo. Dodatkowo mBank zapewnia, że ewentualne reklamacje Klientów związane z niepożądanymi skutkami zaistniałej sytuacji będzie rozpatrywał indywidualnie.


Tagi: