Kredyty

MultiDirect zastąpi Go!Direct w MultiBanku

poleć drukuj

Od 1 października 2008 w Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, wspólnej platformie BRE Ubezpieczenia TU S.A. i MultiBanku, pojawi się nowa marka – MultiDirect, która zastąpi Go!Direct.

Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych (CUK) MultiBanku daje Klientom możliwość ubezpieczenia posiadanego pojazdu w systemie direct, czyli za pośrednictwem internetu i telefonu. Zintegrowana z serwisem transakcyjnym MultiBanku platforma, pozwala na samodzielną kalkulację wysokości składek za ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance wraz z opcjami dodatkowymi.

Platforma daje wybór spośród ofert kilku ubezpieczycieli oraz dostęp do szczegółów polisy przez 24 godziny na dobę. Jedną z dostępnych aktualnie marek jest Go!Direct należąca do BRE Ubezpieczenia TU S.A. Pierwszego października w jej miejsce pojawi się marka MultiDirect, należąca do tej samej spółki.

Zarówno klienci dokonujący zakupu nowego ubezpieczenia, jak również przedłużający na kolejny rok posiadane już polisy komunikacyjne będą korzystać od 1 października z produktów pod marką MultiDirect. W przypadku przedłużenia na kolejne 12 miesięcy zakupionego w ubiegłym roku ubezpieczenia Go!Direct wybrany przez Klientów zakres ubezpieczenia nie zostaje zmieniony.

Obecnie, klienci mogą wybierać spośród ofert czterech marek:

HDI Asekuracja
Benefia
Go!Direct (od 1.X.2008 MultiDirect)
BRE Ubezpieczenia

Partnerami projektu są też reasekurator Swiss Re oraz Ergo Hestia, likwidująca szkody
Go! Direct (od 1.X.2008 MultiDirect). Oprócz standardowych produktów OC i AC Klienci mają możliwość skorzystania z szeregu usług dodatkowych, m.in. z samochodu zastępczego, ochrony prawnej, czy ubezpieczenia życia. Dodatkowo, potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC dostępne jest w 6 językach (m.in. angielski, francuski, niemiecki). Oferta Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych została przygotowana dla Klientów posiadających rachunek w MultiBanku. Dzięki integracji z internetowym serwisem transakcyjnym klient podaje w serwisie jedynie informacje dotyczące pojazdu oraz przebiegu ubezpieczenia, bez konieczności wpisywania ponownie swoich danych. Po tym czasie system przedstawia
w zestawieniu 7 różnych opcji ubezpieczenia do porównania. W zależności od wybranego wariantu Klient może również przejść do opcji dodatkowych::

Assistance w 4 wariantach

Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków Komunikacyjnych (z sumami ubezpieczenia 10 tys. i 20 tys. zł)
Samochód zastępczy
Ochrona Prawna Posiadacza Rachunku
Trwała Niezdolność do Pracy w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
Ubezpieczenie Życia Posiadacza Pojazdu
Pobyt w Szpitalu w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego

Integracja sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w MultiBanku daje też szereg innych korzyści takich jak: tanie płatności miesięczne, których pilnuje MultiBank (miesięczne składki są automatycznie i bezpłatnie pobierane z rachunku Klienta), automatyczne przedłużenie polisy po roku.


Tagi: