- Leonis Doradztwo & Szkolenia - https://www.leonis.pl -

W MultiBanku 8,08% na 3-miesięcznej lokacie

MultiBanku oferuje lokatę 3-miesięczną z oprocentowaniem 8,08%. Wprowadzeniu produktu towarzyszyć będzie największa w historii marki, ogólnopolska kampania marketingowa z wykorzystaniem telewizji, outdooru, prasy i niestandardowych form reklamy.Wysokooprocentowanej lokacie 3 miesięcznej będą towarzyszyć produkty strukturyzowane. Od końca września nowi i obecni klienci MultiBanku mogą ulokować środki na Lokacie Cappuccino, opartej o koszyk indeksów tematycznych reprezentujących zmiany cen surowców takich, jak kawa, kakao i cukier. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z produktu będą mogły założyć dodatkowo lokatę 3-miesięczną z oprocentowaniem 10% w skali roku. Wraz z końcem subskrypcji kolejnych produktów strukturyzowanych w ofercie możemy spodziewać się nowych propozycji o podobnym charakterze.

Promocja lokaty Zysk Wyższej Klasy to największa, pod względem nakładów finansowych, kampania w historii MultiBanku. Już 1 października stacje telewizyjne rozpoczną emisję spotów reklamowych (prime time, wokół programów informacyjnych, publicystycznych i bloków filmowych), a na ulicach dużych miast pojawią się kreacje outdoorowe. Bank wykorzysta ok. 300 nośników w całej Polsce (siatki wielkoformatowe – megaboard’y, backlight’y, frontlight’y, coffee point’y). Dodatkowo, reklamy zachęcające do skorzystania z usług MultiBanku pojawią się w biurowcach i centrach biznesu. Po raz pierwszy, bank będzie w kampanii ogólnopolskiej promował wybrane placówki w największych miastach.

Kampania będzie dodatkowo wspierana eventami w kinach (Cinema City, iMAX) oraz działaniami reklamowymi w prasie i Internecie.

Kreacje do kampanii przygotowała Agencja BBDO Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.