Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bankowość elektroniczna PKO Bank Polski


PKO Bank Polski oddaje swoim klientom system bankowości internetowej, który w prosty i szybki sposób pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Dostęp do usługi jest nieograniczony i umożliwia zarządzanie finansami 24 godz. na dobę.

 

Bankowość elektroniczna w PKO Bank Polski dzieli się na dwa rodzaje:

 iPKO pozwala zarządzać środkami na koncie za pomocą:

  • serwisu internetowego – obsługa rachunku przez internet
  • serwisu mobilnego IPKO
  • serwis transakcyjny iPKO przeznaczony na telefony komórkowe
  • serwisu telefonicznego – możliwość samodzielnego wykonywania niektórych operacji za pomocą klawiatury telefonu bądź skorzystania z pomocy konsultanta
  • terminal samoobsługowy

 

 iPKO umożliwia:

  • dostęp do informacji o saldzie i historii rachunku
  • dokonywanie przelewów bieżących oraz z datą przyszłą
  • zakładanie zleceń stałych
  • zakładanie i obsługę lokat
  • złożenie wniosku o udzielenie kredytu
  • dostęp do informacji o karcie kredytowej i spłatę zadłużenia
  • zakup jednostek funduszy inwestycyjnych
  • doładowanie telefonu komórkowego na kartę
  • dokonywanie płatności on-line poprzez „Płacę z iPKO”
  • zakup ubezpieczenia
  • dostęp do rachunku w Bankowym OFE

 

iPKO Biznes skierowany jest do klientów korporacyjnych. Pozwala zarządzać finansami firmy bez ograniczeń czasowych. Jest rozszerzeniem serwisu iPKO. Dzięki tej usłudze klient posiada:

 

  • dostęp on-line do aktualnych informacji finansowych firmy
  • dostęp do wszystkich danych o rachunkach i zleceniach
  • możliwość wyszukiwania i selekcji operacji według wybranych kryteriów

 

iPKO Biznes pozwala zmniejszyć koszty dokonywanych płatności.
Jest rozszerzeniem serwisu iPKO o najważniejsze funkcje, które są  wykorzystywane przez klientów firmowych, takie jak:

  • wielopodpis – podpis odwzorowujący strukturę akceptacyjną obowiązującą w firmie.
  • paczki przelewów – przesyłania wielu przelewów w formie paczki.
  • import i eksport plików – możliwość przeniesienia zbioru zleceń Klienta (przelewów) oraz bazy kontrahentów w formie pliku wygenerowanego w odpowiednim formacie.
  • przelewy wysokokwotowe – operacja realizowana przez system SORBNET umożliwiające natychmiastowe przekazywanie środków do innego banku.
  • samodzielne zarządzanie uprawnieniami do systemu.