Warta OFE w swojej działalności kieruje się przede wszystkim zadowoleniem klienta. Aby sprostać oczekiwaniom swoich członków, oferuje szereg usług, które umożliwiają łatwy kontakt z funduszem oraz dostęp do informacji.
Warta OFE udostępnia infolinię pod numerem 801 366 366 lub z telefonów komórkowych pod numerem 22 58 28 802. Można również skorzystać z usługi DOMOFON, która jest czynna 24/h.
Usługa DOMOFON to automatyczna informacja telefoniczna, dzięki której członek funduszu może uzyskać informacje o:
- stanie rachunku i ostatnich 10 – ciu transakcjach
- bieżącej wartości jednostki rozrachunkowej
- złożyć zamówienie przesłania formularza zmiany danych, formularza wskazania lub zmiany osób uprawnionych
- pozostawić informację na skrzynce głosowej
Klienci funduszu, mogą również skorzystać z usługi DOMnet, która jest dostępna na stronie internetowej. DOMnet możliwia łatwy dostęp do informacji o rachunku.