Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Obsługa klienta


Warta OFE w swojej działalności kieruje się przede wszystkim zadowoleniem klienta.  Aby sprostać oczekiwaniom swoich członków, oferuje szereg usług, które umożliwiają łatwy kontakt z funduszem oraz dostęp do informacji.

 

Warta OFE udostępnia infolinię pod numerem 801 366 366 lub z telefonów komórkowych pod numerem 22 58 28 802. Można również skorzystać z usługi DOMOFON, która jest czynna 24/h.

 

Usługa DOMOFON to automatyczna informacja telefoniczna, dzięki której członek funduszu może uzyskać informacje o:

 

  • stanie rachunku i ostatnich 10 – ciu transakcjach
  • bieżącej wartości jednostki rozrachunkowej
  • złożyć zamówienie przesłania formularza zmiany danych, formularza wskazania lub zmiany osób uprawnionych
  • pozostawić informację na skrzynce głosowej

Klienci funduszu, mogą również skorzystać z usługi DOMnet, która jest dostępna na stronie internetowej. DOMnet możliwia łatwy dostęp do informacji o rachunku.