Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Obsługa klienta


Aby w pełni zaspokoić oczekiwania członków, ING OFE stworzyło profesjonalną obsługę klienta. Dzięki niej każdy członek funduszu może mieć 24 godz. na dobę stały dostęp do swojego rachunku za pomocą e-serwis ING. Wystarczy zalogować się na stronie internetowej ING OFE. Dzięki tej aplikacji klienci sami mogą:

 

– sprawdzić czy ZUS przelał składkę na ich rachunek
– w razie potrzeby zmienić swoje dane osobowe lub zmienić uposażonych wypełniając odpowiedni formularz i wysyłając go na nasz adres
– uruchomić automatyczne powiadamianie e-mail o wpłynięciu każdej nowej składki OFE na rachunek.

 

W przypadku dodatkowych pytań można skorzystać z Centrum Obsługi Telefonicznej ING OFE pod numerem telefonów:

 

  • 801 20 30 40
  • 22 522 71 24 z telefonów komórkowych


lub umówić się na spotkanie z Przedstawicielem ING OFE.