Kredyty

Obsługa klienta


Amplico OFE w dbałości o swoich członków posiada profesjonalną i sprawną obsługę klienta.

 

Fundusz zapewnia klientom stały i wygodny dostęp do indywidualnego rachunku emerytalnego dzięki aplikacji OFEnet.

 

Informacja automatyczna OFEnet została udostępniona przez Amlico OFE na stronie internetowej. Dzięki niej klient funduszu ma dostęp do aktualnych informacji o składkach przekazanych przez ZUS na rachunek emerytalny przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

 

Klienci Amplico OFE mogą również korzystać z udostępnionej infolinii, która łączy z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 22 523 55 55.

Warning: Use of undefined constant menuofe - assumed 'menuofe' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/webrange2/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/ofemenu-page.php on line 68