Kredyty

Obsługa klienta


Allianz Polska OFE dbając o swoich klientów zapewnia stały dostęp do informacji dotyczących Funduszu. Każdy klient może wybrać dla siebie najdogodniejszą formę uzyskania informacji na temat indywidualnego rachunku emerytalnego.

  • Infolinia oraz automatyczny serwis telefoniczny: 801 10 20 30 lub +48 22 567 67 04
    czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 20:00.
    Pod tym samym numerem Allianz udostępnia 24 godz. automatyczny serwis telefoniczny Funduszu. Serwis umożliwia m.in. sprawdzenie bieżącego stanu rachunku oraz wartości jednostki rozrachunkowej, a także zamówienie formularzy i informacji związanych z członkostwem w Funduszu.
  • Internet –  Allianz Polska OFE zapewnia swoim klientom dostęp do rachunku online, możliwość zamówienia formularzy oraz kontakt e-mail.
  • Przedstawicielstwa OFE – Wszelkich informacji o Funduszu można uzyskać w przedstawicielstwach Allianz Polska OFE.
Warning: Use of undefined constant menuofe - assumed 'menuofe' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/webrange2/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/ofemenu-page.php on line 68