Allianz Polska OFE dbając o swoich klientów zapewnia stały dostęp do informacji dotyczących Funduszu. Każdy klient może wybrać dla siebie najdogodniejszą formę uzyskania informacji na temat indywidualnego rachunku emerytalnego.
- Infolinia oraz automatyczny serwis telefoniczny: 801 10 20 30 lub +48 22 567 67 04
czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 20:00.
Pod tym samym numerem Allianz udostępnia 24 godz. automatyczny serwis telefoniczny Funduszu. Serwis umożliwia m.in. sprawdzenie bieżącego stanu rachunku oraz wartości jednostki rozrachunkowej, a także zamówienie formularzy i informacji związanych z członkostwem w Funduszu.
- Internet – Allianz Polska OFE zapewnia swoim klientom dostęp do rachunku online, możliwość zamówienia formularzy oraz kontakt e-mail.
- Przedstawicielstwa OFE – Wszelkich informacji o Funduszu można uzyskać w przedstawicielstwach Allianz Polska OFE.