Kredyty

Obsługa klienta


Aegon OFE oferuje swoim klientom stały 24 godz. dostęp do rachunku emerytalnego za pośrednictwem:

 

  • infolinii, dzwoniąc pod numer 801 300 900. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 20:00.
  • internetu – logując się do aplikacji „Twój e-Rachunek”. Każdy klient Aegon korzystając z aplikacji może uzyskać informacje o wartości środków zgromadzonych na Indywidualnym Rachunku. „Twój e-Rachunek” pozwala również monitorować historię przeprowadzonych transakcji, wpłaconych składek, wypłat zgromadzonych środków i pobranych opłat oraz składanie zleceń transferów środków i zmian alokacji składki.

 

Warning: Use of undefined constant menuofe - assumed 'menuofe' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /usr/home/webrange2/domains/leonis.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/ofemenu-page.php on line 68