Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bankowość elektroniczna Nordea Bank Polska


Bankowość elektroniczna Nordea została stworzona zarówno dla klientów indywidualnych oraz klientów firmowych. Bank Nordea, jest pierwszym bankiem w Polsce i Europie, który umożliwił osobom niedowidzącym i niewidomym korzystanie ze strony internetowej banku oraz serwisu transakcyjnego bankowości elektronicznej.

Bankowość elektroniczna dla klientów indywidualnych

Każdy klient indywidualny posiadający konto w Banku Nordea, automatycznie otrzymuje dostęp do swoich środków poprzez platformę bankowości elektronicznej Netbank, telefon oraz Centrum Obsługi Klienta.

Netbank to:

  • bezpłatny dostęp do bankowości internetowej
  • prosty w obsłudze system
  • bezpieczny i łatwy dostęp do finansów – stworzony w oparciu o technologię i doświadczenie skandynawskiej grupy Nordea – światowego lidera w zakresie usług elektronicznych
  • dostępność do rachunków 24h/dobę, 7 dni w tygodniu – możliwość korzystania z dowolnego miejsca na świecie

Bankowość elektroniczna dla klientów firmowych Nordea Bank

eFirma – to system skierowany do osób prowadzących działalność gospodarczą lub właścicieli spółki osobowej. System pozwala na uzyskanie darmowego dostępu do bankowości elektronicznej Netbank.

eFirma plus – system oferowany jest właścicielom spółki z o.o. lub przedstawicielom większej spółki osobowej. Klienci firmowi dzięki eFirma plus uzyskają bezpłatny dostęp do bankowość elektronicznej Netbank.

 

Kolejnym elektronicznym kanałem komunikacji, udostępnionym klientom korzystającym z systemu bankowości elektronicznej jest usługa SMS
Z Usługi SMS może korzystać każdy Użytkownik Netbanku. Na wskazany numer telefonu komórkowego Nordea Bank wysyła powiadomienia tekstowe, dotyczące produktów bankowych.

W ramach powiadomień SMS klient otrzyma informacje o:
  • transakcjach przychodzących – informacja o wszystkich wpływach na wybrany rachunek
  • transakcjach wychodzących – informacja o wszystkich wypływach z rachunku
  • transakcjach odrzuconych
  • saldzie na rachunku
  • transakcjach kartą – powiadomienie dla kart debetowych i kredytowych w momencie pojawienia się blokady na rachunku
  • terminie spłaty zadłużenia na karcie kredytowej
  • terminie wygaśnięcia/ważności zlecenia stałego, depozytu, karty
  • przyznaniu kredytu oraz terminie spłaty kredytu
Centrum Obsługi Klienta jest kolejnym kanałem dostępu do informacji bankowych. Nordea Bank udostępnił klientom dwie infolinie:

Infolinia informacyjna – produkty i usługi

Infolinia dostępna pod numerem telefonów: 801 667 332 (z telefonu stacjonarnego) i +48 58 3 000 000 (z telefonu komórkowego albo z zagranicy).

Centrum telefoniczne czynne jest 24 godziny na dobę 5 dni w tygodniu od poniedziałku od godziny 6:00 do soboty do godziny 6:00, oraz dodatkowo w soboty od godziny 9:00-17:00.

Klient kontaktujący się z konsultantem uzyska informacje z zakresu usług i produktów Banku Nordea.

Infolinia operacyjna (transakcyjna) – dostępna jest pod numerem telefonów – 801 357 357
(z telefonu stacjonarnego) i +48 58 520 22 21 (z telefonu komórkowego albo z zagranicy).

Poprzez infolinię operacyjną można przeprowadzać operacje i uzyskiwać informacje na temat m.in. stanu rachunku, historii rachunku, dokonanych przelewów.