Pismo wyjaśniające stan rozliczeń
PISMO WYJAŚNIAJ¡CE STAN ROZLICZEÑ
…………………., dnia……………….
Adresat:………………………………..
Otrzymaliśmy Państwa sprawozdanie dotyczące stanu rozliczenia z dnia ……………………., stwierdzające stan rachunku na kwotę ………………………. PLN.
Z niżej podanych powodów nie zgadzamy się z nadesłanym sprawozdaniem:
Nie przyjęliśmy towaru, którego ceną nas się obciąża. Ceny przekraczają uzgodnione kwoty.
Dnia ………………………. przekazaliśmy na Państwa konto przedpłatę w wys. ……………………… PLN
Towar otrzymaliśmy w stanie uszkodzonym, jak już pisaliśmy w oświadczeniu z dnia……………….
Zgodnie z przysługującym nam prawem, towar przygotowany jest do zwrotu.
Prosimy o uzgodnienie rozliczeń zgodnie z powyższymi uwagami.
Z poważaniem,
……………………………………
(podpis)