Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bankowość elektroniczna Bank BPH


Za pomocą różnych kanałów elektronicznych Bank BPH zapewnia swoim Klientom bezpieczny dostęp do rachunków, kart, lokat i innych produktów.

Sez@m to System Internetowy oferowany klientom indywidualnym, dzięki któremu klient posiada pełny dostęp do informacji m.in. o rachunkach, lokatach, kredytach, przelewach. System pozwala robić zakupy w sklepach internetowych za pomocą usługi Przelew z BPH, doładować telefon.

Serwis internetowy GEM24 to pełna, bezpłatna informacja o rachunku bez wychodzenia z domu. Można tam znaleźć takie informacje jak:

  • ilość środków dostępnych na karcie,
  • wysokość zaciągniętego kredytu,
  • wysokość przyznanego limitu na karcie,
  • historie przeprowadzonych transakcji,
  • elektroniczną wersję zestawienia transakcji z możliwością wydruku,
  • harmonogram spłat.

 

Ponadto serwis internetowy GEM24:

  • umożliwia aktywację karty kredytowej i wykonywanie przelewów z rachunku karty,
  • prezentuje indywidualną ofertę kredytową, z możliwością uzyskania kredytu bez wychodzenia z domu,
  • przypomina Klientowi o zaległej racie i umożliwia zadeklarowanie daty jej spłaty,
  • posiada funkcję „bezpiecznych wiadomości” umieszczanych przez Bank bezpośrednio w serwisie,
  • udostępnia wzory druków związane z obsługą danego kredytu,
  • umożliwia zmianę danych kontaktowych

Kolejnym kanałem dostępu do rachunku jest bankowość telefoniczna. Dostępna jest pod numerem 801 889 889  lub 58 300 75 00.
Dzwoniąc na Infolinię można uzyskać informacje w Telefonicznym Systemie Obsługi Klienta (IVR) dostępnym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu lub skontaktować się bezpośrednio z konsultantem.

WAP umożliwia dostęp do Systemu Internetowego Sez@m przez telefon komórkowy z obsługą WAP.  Klient, który przez telefon zaloguje się na na stronie Banku BPH uzyska takie funkcje jak:

  • obsługa rachunków bieżących (przeglądanie listy rachunków i ich szczegółów, przeglądanie bieżących operacji, historii rachunku, wykonywanie przelewów zdefiniowanych w Systemie Internetowym i udostępnionych w WAP),
  • obsługa lokat (przeglądanie lokat i ich szczegółów, zakładanie, przedłużanie, zamykanie i zrywanie lokat)
  • informacje o rachunkach kredytowych
  • informacje o kartach kredytowych lub obciążeniowych
  • zarządzanie usługą (zmiana hasła PIN, blokowanie usługi, Log operacji).

 

Klienci Banku BPH mogą również wybrać formę dostępu do rachunku poprzez SMS. Dostęp do rachunku przez SMS oferuje następujące możliwości:

  • informacje o rachunkach (stan salda, 5 ostatnich operacji),
  • obsługa przelewów (wykonywanie przelewów i przeglądanie listy przelewów zdefiniowanych udostępnionych w SMS),
  • informacje o kartach kredytowych
  • pomoc w postaci informacji o komendach usługi SMS.

 

Samoobsługowe Terminale Transakcyjne – to urządzenia znajdujące się w oddziałach banku umożliwiające następujące czynności:

Karta Debetowa (usługa dostępna dla rachunków osobistych):

  • przeglądanie wraz z możliwością wydruku historii rachunków osobistych,
  • przygotowywanie i wykonywanie przelewów jednorazowych,
  • przeglądanie, tworzenie, anulowanie i modyfikacja przelewów odroczonych,
  • przeglądanie, tworzenie, anulowanie i modyfikacja przelewów zdefiniowanych,
  • widoczna lista przelewów zdefiniowanych poprzez System Internetowy Sez@m,
  • zakładanie, przeglądanie, przedłużanie lokat,
  • przeglądanie oraz możliwość wydruku historii rachunków kredytowych

 

Karta kredytowa:

  • przeglądanie listy kart,
  • przeglądanie szczegółów rachunku karty kredytowej
  • przeglądanie historii transakcji karty,
  • wykonywanie przelewów jednorazowych z rachunku karty kredytowej,
  • wykonywanie przelewów zdefiniowanych z rachunku karty kredytowej