Kredyty

Serwis partnerski: leonisdirect.pl

Bankowość elektroniczna Alior Bank


Klienci Alior Banku mogą obsługiwać swoje konto za pośrednictwem nowoczesnych kanałów elektronicznych. 

 

Alior bank udostępnia swoim klientom trzy kanały bankowości elektronicznej:

 

Dostęp przez Internet – oferuje wiele wygodnych i praktycznych funkcji, m.in.:

 

  • personalizacja pulpitu,
  • przelewy: własny, krajowy, brokerski, ZUS, podatkowy, zagraniczny,
  • przelewy z przyszłą datą realizacji,
  • zbiorcze zatwierdzanie operacji,
  • tworzenie własnych szablonów płatności,
  • definiowanie i obsługa zleceń stałych.

Dostęp przez telefon – Contact Center Alior Banku zapewnia kompleksową obsługę Klientów przez telefon pod następującymi numerami telefonów:

 

  • 19 502 (numer dostępny z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
  • +48 12 19 502 (numer dostępny z zagranicy)

 

Dodatkowo Alior Bank udostępnia Serwis automatyczny (IVR), który  umożliwia uzyskanie podstawowych informacji o rachunkach bez konieczności połączenia z Konsultantem. W tym systemie klient może sprawdzić:

 

  • saldo swoich rachunków,
  • zrealizowane transakcje na swoich rachunkach (dostępne 5 ostatnich transakcji),
  • kwotę zadłużenia i dostępny limit na swojej karcie kredytowej,
  • zrealizowane (zaksięgowane) transakcje na karcie kredytowej (dostępne 5 ostatnich transakcji),
  • kwotę minimalną i kwotę całkowitą do spłaty z ostatniego wyciągu karty kredytowej,
  • datę spłaty wyciągu z karty kredytowej,
  • kod PIN do swojej karty.

 

Dostęp mobilny – to wersja systemu bankowości internetowej, która jest przystosowana do urządzeń mobilnych. System pozwala w swobodny sposób zarządzać finansami, wystarczy tylko za pomocą telefonu komórkowego lub smartfona z przeglądarką internetową połączyć się z Bankiem i zalogować się do systemu. System mobilny daje możliwość dokonywania transakcji na swoim koncie, przeglądania zleceń, obsługi lokat, wglądu do informacji o kartach płatniczych.