Klienci Alior Banku mogą obsługiwać swoje konto za pośrednictwem nowoczesnych kanałów elektronicznych.
Alior bank udostępnia swoim klientom trzy kanały bankowości elektronicznej:
Dostęp przez Internet – oferuje wiele wygodnych i praktycznych funkcji, m.in.:
- personalizacja pulpitu,
- przelewy: własny, krajowy, brokerski, ZUS, podatkowy, zagraniczny,
- przelewy z przyszłą datą realizacji,
- zbiorcze zatwierdzanie operacji,
- tworzenie własnych szablonów płatności,
- definiowanie i obsługa zleceń stałych.
Dostęp przez telefon – Contact Center Alior Banku zapewnia kompleksową obsługę Klientów przez telefon pod następującymi numerami telefonów:
- 19 502 (numer dostępny z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
- +48 12 19 502 (numer dostępny z zagranicy)
Dodatkowo Alior Bank udostępnia Serwis automatyczny (IVR), który umożliwia uzyskanie podstawowych informacji o rachunkach bez konieczności połączenia z Konsultantem. W tym systemie klient może sprawdzić:
- saldo swoich rachunków,
- zrealizowane transakcje na swoich rachunkach (dostępne 5 ostatnich transakcji),
- kwotę zadłużenia i dostępny limit na swojej karcie kredytowej,
- zrealizowane (zaksięgowane) transakcje na karcie kredytowej (dostępne 5 ostatnich transakcji),
- kwotę minimalną i kwotę całkowitą do spłaty z ostatniego wyciągu karty kredytowej,
- datę spłaty wyciągu z karty kredytowej,
- kod PIN do swojej karty.
Dostęp mobilny – to wersja systemu bankowości internetowej, która jest przystosowana do urządzeń mobilnych. System pozwala w swobodny sposób zarządzać finansami, wystarczy tylko za pomocą telefonu komórkowego lub smartfona z przeglądarką internetową połączyć się z Bankiem i zalogować się do systemu. System mobilny daje możliwość dokonywania transakcji na swoim koncie, przeglądania zleceń, obsługi lokat, wglądu do informacji o kartach płatniczych.